אחיות לפלטפורמה: פיג'ו 107, סיטרואן C1

כמו מבחוץ, מכונית המיני צעירה ועליזה גם מבפנים. עם זאת, היא לא משאירה הרבה ספקות בנוגע למהות שלה – מכונית בסיסית למדי. המרווח לנוסעים מלפנים טוב ולאלו שמאחור פחות, ותא המטען קטן מאוד עם 139 ליטר בלבד. בסוף השנה שעברה עלתה השלישייה לכותרות בשל ציונים שאינם מספקים במבחני הריסוק של יורו NCAP – עם 3 כוכבים בלבד במבחנים העדכניים והנוקשים. זאת בשל מחסור בכמה מערכות בטיחות כסטנדרט. עם קבלת הציונים הנמוכים, התחייבו היצרניות לשפר את רמת האבזור ולהציע את אותן מערכות כסטנדרט החל מהחודש (יולי, אבל יקח זמן עד שזה יחלחל ארצה).
אבל הבעיה העיקרית של האחות לשלישייה מבית טויוטה היא, למעשה, שתי האחיות הצרפתיות. למרות ההבדלים הקלים באבזור, אין הצדקה להפרשים במחירים – מדוע לשלם יותר על חבילה זהה?
כל מה שטוב: עיצוב, צריכת דלק.
כל מה שרע: בטיחות, תיבה רובוטית, מחיר.
מה מקבלים: מכונית מיני אופנתית עם תמחור בעייתי ביחס לאחיות מבית ולמתחרות.
גרסה נבחרת: הידנית.