
תא הנוסעים כבר מפגין את גילו, ועדיין נשלט על ידי המשטח הענק שבין הנהג לשמשה, אבל הוא עדיין נעים ובנוי היטב. בצד הפרקטי נרשם מלפנים מרווח מעולה בכל המדדים, גם לאנשים מגודלים, והמושבים והראות מצוינים. מעבר למושב האחורי מעלה שוב את המילה "פרקטי" – בכל המושבים מאחור (כולל בשורה השלישית) ניתן לקבוע את זווית המשענת, ולקפל כל אחד מהם בנפרד. את המושבים בשורה השנייה תוכלו גם להזיח, כל אחד בנפרד, לפי הצורך. השורה השנייה תאכלס בקלות שלושה מבוגרים, וגם השורה השלישית תספק מבוגר בגודל ממוצע. יושבי כל השורות ייהנו מפתחי מזגן וחלונות שחורים נוחים לצד וילונות.

מנוע האקובוסט מציע כאן, כאמור, 203 כ"ס, ומהווה שיפור ענק לעומת המנוע האטמוספרי – הן בצריכת הדלק והן בזמינות הכוח. התיבה הפלנטארית הוחלפה בכפולת מצמד שעושה את עבודה טוב מחוץ לעיר, אבל רק בסדר בעיר, עם התבלבלויות פה ושם. בכל הקשור לצריכת דלק נרשמה בשיוט נורמטיבי צריכה של 12.5 ק"מ לליטר וממוצע של 9 ק"מ לליטר בסך המבחן, שרובו היה בינעירוני עם רכב עמוס. נוחות הנסיעה טובה ברוב הזמן, בעיקר מחוץ לעיר. בעיר היא בסדר פלוס, ובסך הכל מדובר בנקודת זכות של הגלאקסי. בכל הקשור לדינאמיות, הגנטיקה הטובה של פורד מבצבצת בדמות הגה מהיר ונכונות לפנות (למרות לוחמת מומנט בולטת), אבל מרגישים את תוספת הגובה לעומת האח הקטן.
במשפחה
למרות גילו, הגלאקסי עדיין מציע חבילה טובה – הוא נעים, מרווח, מודולארי ויסיע שבעה נוסעים בשמחה. אבל עיקר הבעיה שלו היא מבית, בדמות ה-S-מקס. זה מציע כמעט את כל היתרונות של הגלאקסי ומוסיף לעסקה, מעבר ליתרון עיצובי ודינאמיות, גם מחיר זול יותר בכ-15,000 שקלים בגרסת הבסיס, או יתרון כוח ואבזור בתמורה למחיר זהה בגרסת הטיטניום, כשלחובתו נרשמים תא מטען קטן יותר. אבל גם הגלאקסי לא מציע תא מטען ענק. כך שאם תשאלו אותנו, הגלאקסי טוב – אבל אנחנו היינו לוקחים את ה-S-מקס, ומקסימום מוסיפים גגון.