בניגוד לשברולט וולט המפורסמת, הספארק EV איננה נעזרת במאריך טווח והיא חשמלית לחלוטין. המנוע שלה מספק 130 כ"ס ומומנט של 55.3 קג"מ (זה נשמע כמו הרבה, אבל המשמעות של זה משתנה כשאין הילוכים) שזמינים מיידית. זה אומר שהתאוצה ל-96 קמ"ש (100 מייל לשעה) לוקחת "פחות מ-8 שניות". זאת למרות מערך סוללות ליתיום-יון ששוקל 254 ק"ג ומספק, אגב, "יותר מ-20 קילוואט-שעה". שברולט לא מפרסמת את נתון הטווח, אבל אנחנו כן יכולים להגיד לכם שממה שהיא אומרת – אם תנהגו בפול-גז, ייגמר לכם החשמל בכ-12 דקות. אבל זה לא אומר הרבה לגבי הטווח בנסיעה רגילה, שיעמוד כנראה על מספרים דומים למכוניות חשמליות שקיימות בשוק. כשנגמרת האנרגיה, מתהדרת הספארק החשמלית באפשרות לטעינה מהירה של 80% ב-20 דקות בלבד.
עיצובית זוכה הספארק לחזית ייחודית שתבדיל אותה מהגרסאות הרגילות. השינויים תורמים גם לאווירודינמיות של המכונית, ולפי שברולט הם שווי ערך לכ-4 ק"מ בטווח הנסיעה.

המחיר של הספארק החשמלית יהיה כ-25,000 דולר, שהם כ-95,000 שקלים, אחרי הקלות במיסים כפי שנהוג במדינות הרלוונטיות בארצות הברית. לשם השוואה, מחיר הבסיס של הספארק בארה"ב עומד על כמחצית הסכום, כאשר מחיר הגרסה החשמלית מקביל למחיר האימפלה הגדולה או קאמארו בסיסיות.