טויוטה יאריס ההיברידית ארוכה ב-2 ס"מ מהדגם הרגיל בייחוד בגלל החזית השונה והבולטת יותר. זו מקנה לה מראה דינאמי ומיוחד יותר מהדגם הרגיל ונעזרת גם בתאורת לד ליום. תאורת לד מבדלת את הגרסה הזו גם מאחור. בזכות המראה המיוחד יותר מקווים בטויוטה לגנוב לקוחות גם מתחום הפרימיום הקטן וממכוניות כמו אודי A1.
היאריס ההיברידית מצוידת במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר שמייצר 75 כ"ס ו-11.1 קג"מ ובמנוע חשמלי שמייצר 74 כ"ס ו-44.6 קג"מ. ההספק המשולב הוא 100 כ"ס (דומה לזה של היאריס הרגילה) וההאצה למאה תארך 11.8 שניות למאה מול 12.3 שניות לגרסה האוטומטית הרגילה (המהירות המרבית היא 165 קמ"ש מול 175 קמ"ש). למרות המערך ההיברידי והמצברים שומרת המכונית על נפח זהה של תא מטען שנפחו 288 ליטר. כמו הגרסה האוטומטית ליאריס גם האחות הסביבתית מצוידת במערך הטויוטה טאץ' שכולל מערכת שמע (שליטה מההגה), מצלמה אחורית בלוטות' ועוד.
אנשי טויוטה ישראל גאים במיוחד בצריכת הדלק שתשמש כאחד הכלים החשובים ביותר למכירת המכונית. מדובר ב-29.4 ק"מ לליטר בתנועה עירונית וב-27 ק"מ לליטר בתנועה משולבת. נתונים שהינם טובים מאלה של המתחרה הבולטת ההונדה ג'אז ההיברידית שמחירה יקר במעט.