מבחוץ פנימה
העיצוב החיצוני של הקונספט הוא יותר הגיוני ובשל מאשר קונספטואלי. ניתן לראות פה את שפת העיצוב של ב.מ.וו עם ראייה הגיונית לעתיד. זו לא סתם תצוגת תכלית, אלא סימן לבאות.

ואלה שמות
ישנם כמה מאפיינים בולטים במיוחד בעיצוב הפנים של האקטיב טורר. הראשון שכנראה תבחינו בו הוא שילוב של גוונים בהירים של עור, שגם חלקיו הכהים – בהירים יחסית. תאורה אמבייטנית כתומה משולבת לאורך כל האלמנטים ואת החוויה היוקרתית משלימים גימורי עץ. מאפיין בולט נוסף הוא הקונסולה המרכזית החדשה, שנראית (כך ב.מ.וו) כאילו היא "מרחפת" בין שני המושבים הקדמיים. העיצוב הארגונומי והנקי שלה נועד כמובן לעשות שימוש יעיל יותר בחלל הנוסעים ולהשאיר מרווח רב יותר לרגליהם.
המסך המרכזי הוא בגודל 8 אינץ' והוא משמש כמובן לכל הפעולות המוכרות – שליטה על מערכות המידע והשמע, ניווט וכו'. לוח המחוונים מורכב ממסך גדול עוד יותר – 10.25 אינץ' – שמחליף את המחוגים האנלוגיים, משנה צבעיו בהתאם למצב הנהיגה ועוד.
בין גלגל ההגה (ומעל לוח המחוונים) לשמשה ישנו מסך זכוכית שמתרומם חשמלית עם תצוגה אינפורמטיבית עילית. שימו לב, אגב, שעל אף שמדובר ברכב קונספט, ב.מ.וו מגדירה את המסך כאופציונלי.

גג הזכוכית הגדול שווה אזכור גם כן. הוא עשוי מ"זכוכית חכמה", שנקראת גם SPD (ר"ת: Suspended Particle Device), המאפשרת קביעה ידנית של מידת הכהות שלה לפי העדפתם האישית של הנוסעים. היא יכולה לחסום את אור השמש כמו משקפי שמש כהים במיוחד וגם להיות שקופה כמעט לגמרי.
מניעים את המהפכה
אנחנו מקווים שהפתיחה הארוכה סיפקה לכם את הזמן הדרוש כדי להתרגל לרעיון של ב.מ.וו עם הנעה קדמית שכן עם הקונספט אקטיב טורר היצרנית עושה עושה היסטוריה. זו לא רק זניחה של העקרונות, אלא מהלך הגיוני שפותח עבור החברה את האפשרות לייצר קו דגמים חדש ותחרותי. כאן יש הנעת כלאיים פלאג-אין, עם מנוע בנזין חדש ומוגדש בעל 3 צילינדרים (גם כן לראשונה בב.מ.וו) בנפח 1.5 ליטר ומנוע חשמלי. ההספק המשולב עומד על 190 כ"ס מכובדים, שמניבים תאוצה ל-100 קמ"ש ב"פחות מ-8 שניות" ומהירות מרבית של כ-200 קמ"ש.

כאשר הסוללה טעונה במלואה, מאפשר הקונספט אקטיב טורר נסיעה באמצעות המנוע החשמלי בלבד לטווח של עד 30 ק"מ. מערכת ניהול אנרגיה מחשבת לפי מסלול הנסיעה המתוכנן שנלקח ממערכת הניווט ומחליטה מתי להשתמש יותר בכוח החשמל באופן שחוסך עד 10% מהאנרגיה.
מה צופן העתיד
ב.מ.וו תציג את האקטיב קונספט טורר בתערוכת פריז הקרובה. על אף שטף המידע שהיא מספקת, לא ניתן לומר בבירור אם ומתי נזכה לראות גרסת ייצור. למרות זאת, אין ספק שמדובר בשילוב בשל של עיצוב ושל טכנולוגיה, כאשר כבר נפוצו בעבר שמועות על זניחת ההנעה האחורית המסורתית. הניחוש שלנו הוא שכבר בשנה הבאה נראה גרסת ייצור שעשוייה להיקרא סדרה 1 GT (גרנד טורר). מה שבטוח זה שיש מה לצפות.