כעת אחרי דחיות רבות ובמקביל להפסקת השיווק של סיטרואן ברלינגו המקורי, מגיעים אלינו המסחריים הקטנים עם היצע של שני מנועים ושתי תיבות הילוכים. הנמו-ביפר יוצעו עם מנוע ה-1.4 ליטר הוותיק של הצרפתים (75 כ"ס) ותיבה ידנית ועם לוגם הסולר בנפח 1.25 ליטר (75 כ"ס) של פיאט שישודך לתיבה ידנית עם 5 הילוכים או רובוטית עם 6 הילוכים (גם היא מוכרת מהפיורינו) ומערכת עצור וסע.
גרסת ה-1.4 ליטר תוצע במחיר תחרותי ביותר של 90,000 שקלים. גרסת הדיזל תעלה 112,000 שקלים ואילו האחות הרובוטית תוצע ב-117,000 שקלים. חלק מפער המחיר הגדול נובע מכך שמקור מנוע ה-1.4 ליטר הוא בפיג'ו-סיטרואן ואילו מנוע הדיזל הוא של פיאט. זו כנראה הסיבה לכך שהפיורינו זול יותר בגרסת דיזל אך לא מוצע כאן עם בנזין. הנמו והביפר יוצעו עם 4 כריות אוויר ומערכת שמע מקורית.