סדרה 3 ו-4

הקופה והקבריולה תהיינה רחבות וארוכות במקצת מהסדרה 3 ויחד עם זאת פחוסות יותר, כך שבפועל נקבל ככל הנראה עיצוב שונה בבירור. הסדאן (ב.מ.וו סדרה 3) תקבל 2 גרסאות מרכב חדשות לגמרי – האחת עם בסיס גלגלים ארוך במקצת (ב-10-15 ס"מ, לשוק הסיני בלבד) והשנייה תהיה GT, בדומה לסדרה 5 GT. עוד לא ברור אם ה-GT תושק תחת סדרה 3 או 4. ה-GT תציע תנוחת ישיבה גבוהה יותר, עוד מקום למטען וחלק אחורי משופע שיכלול ספויילר נשלף. ככל הנראה במהלך 2013 או לקראת סופה תושק גם גרסת 4 דלתות לסדרה 4, ובכך למעשה יושלם המהלך של השקת סדרה חדשה לגמרי מבית ב.מ.וו.
ואן. ואן?!
ב-2014 תחל ב.מ.וו להציע מיניוואן קומפקטי, מתחרה מול מרצדס B-קלאס ודומותיה, עם הנעה קדמית. עוד לא ברור על איזו פלטפורמה הוא ישב, אך כבר עתה ידוע שמדובר יהיה בחמישה מקומות ישיבה, מערכת 'עצור וסע' מתקדמת והיצע מנועים – לפחות בתחילה – שיתבסס על ההיצע הקיים. בעתיד הרחוק מדברים גם על גרסאות היברידיות וכל-חשמליות.
סדרה 7

X5
ב-2013 יעבור ה-X5 מתיחת פנים נרחבת כאשר בסעיף העיצוב ידוע כבר עתה על מראה אגרסיבי וספורטיבי יותר, שיכלול חזית מעודכנת עם סבכת ה"כליות" האופיינית בצורה רחבה יותר. ב.מ.וו מבטיחה עוד כי הדגם יעבור דיאטה מקיפה שתשיל לא פחות מ-150 ק"ג בקירוב ביחס לדגם הנוכחי. לא פחות משתי גרסאות היברידיות מתוכננות ל-X5 – מנוע דיזל 2.0 ליטר המשודך למנוע חשמלי בטכנולוגיה המכונה בב.מ.וו Active Hybrid והקונספט המוכר זה מכבר של 3.0 ליטר עם 306 כוח-סוס בשילוב מנוע חשמלי המייצר עוד 56 סוסים.
סדרה 6 גראן קופה
ב-2013 תגיח גרסת M לב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה החדשה, שתתחרה במרצדס CLS לבית AMG ובאודי S7. מן הסתם תיבדל גרסת השרירים של הסדאן-קופה מאחיותיה ה"רגילות" לא רק בביצועים אלא גם במעטפת, שתהיה ספורטיבית ואגרסיבית יותר למראה, בכלל זה חצאיות נוספות וגלגלים גדולים יותר. המנוע יילקח מה-M5 – מנוע V8 בנפח 4.4 ליטר עם 560 כוח-סוס – שככל הנראה עוד יקבל תוספת סוסים שתעמיד את ההספק סביב ה-600 כוח-סוס. למתחרות צפויה ככל הנראה בעיה.