ה-STi חוזרת
ואולם עבור חובבי הרכב המסיבה האמיתית של סובארו ישראל היא השקת ה- STiסדאן. לטענת אנשי יפנאוטו, הם מחזירים לישראל את המכונית המיתולוגית של סובארו במבנה המסורתי, עקב ביקוש הקהל. מאותה סיבה, גרסת ה-5 דלתות, שעדיין מיוצרת, לא תוצע במחוזותינו.
ה-STi סדאן מצוידת במנוע ה-2.5 ליטר טורבו המוכר שמייצר 300 כ"ס, ו-41.5 קג"מ. באופן מעניין גרסת הסדאן מעט קלה יותר מאחותה ההאצ'בקית וגם רושמת מהירות מרבית מעט גבוה יותר: 255 קמ"ש לעומת 250 קמ"ש. נתון ההאצה למאה קמ"ש נותר דומה: 5.2 שניות.
בנוסף, המכונית עברה שינויים רבים בכיול המתלים, מערכת ההנעה, היצע האבזור ורמת הגימור. המחיר: 300,000 שקלים לגרסה "הרגילה" או 330,000 לגרסת ה-R שתוצע עם מושבי ריקארו, חישוקים של BBS וגג נפתח.
פורסטר מתעדכן
בנוסף הציגה סובארו את הפורסטר המחודש. רכב הפנאי, שהינו הדגם הנמכר ביותר של סובארו בעולם. דגם זה גם יחנוך בארץ את סדרת מנועי הבוקסר החדשים של סובארו שמכונים FB (במקום ה-EG). לדברי יפנאוטו, הדגש בפיתוח המנוע היה צריכת הדלק והניקיון, תחזוקה ושיפור זמינות הכוח. לדגם החדש 150 כ"ס (כמו בעבר) ו-20.2 קג"מ (מעט טוב יותר) אך הוא נותר עם תיבה ארבעת ההילוכים.
בזכות המנוע החדש ירד הרכב לקבוצה 7 מבחינת המיסוי הירוק – טוב מרוב כלי הפנאי כפולי ההנעה ומה שסייע לשמור על המחיר למרות שיפור האבזור.
לפני שנציין את המחיר נספר כי גם פנים סובארו פורסטר שופר ורמת הציוד כוללת כעת בקרת שיוט, בלוטות' מקורי, מערכת שמע עם שליטה מההגה ובקרת אקלים כבר בגרסה הבסיסית שתעלה 180,000 שקלים (175,000 לגרסה הידנית). בפסגת ההיצע תעמוד רמת גימור XS שתכלול עור, תפעול חשמלי למושב הנהג, פנסי קסנון, גג נפתח ומצלמה אחורית; מחירה יהיה 200,000 שקלים, כשביניהן תוצע רמת גימור נוספת ב-190,000 שקלים.