הצוות הישראלי התחיל את היום מצויין, ועד לנקודת-הביקורת הראשונה קבע את הזמן ה-15 בטיבו (!) – אבל אז הם נתקעו. לקטע הבא, אותו כיסו המובילים בתוך כחצי שעה, נזקקו ערמוני-קדשאי לכ-3 שעות. בסיום הם דורגו 49 בסטייג', אך בדירוג הכללי הם במקום ה-40.
בקטגוריית האופנועים עשה מארק קומה צעד נוסף לקראת זכייה שלישית בדאקאר, עם נצחון-סטייג' בפער של כמעט 10 דקות על פני סיריל דספרה. ארבעה רוכבי KTM סיימו במקומות הראשונים, אירוע שבעבר היה חזיון קבוע אך הפך ליוצא-דופן השנה. בדירוג המצטבר יש לקומה יתרון של 18 דקות, וזו הפעם הראשונה בה הוא מוביל שלא בזכות העונש (של 10 דקות) שקיבל דספרה בשל עבירה טכנית פעוטה. בין המשאיות היה זה הפעם תורו של ולדימיר צ'אגין לנצח, בפער גדול יחסית של 21 דקות – וכן, שוב חל חילוף בראש הדירוג הכללי, כאשר צ'אגין חוזר להוביל בפער של כ-17 דקות על פני קאבירוב. שני אלו נמצאים בליגה משלהם: הנהג השלישי בדירוג, ניקולאייב – גם הוא מקבוצת קאמאז – מרוחק קרוב 3 שעות מההובלה, ועד לנהג הבא בדירוג מפרידות עוד יותר משעתיים.
עד לסיום הראלי נותרו שלושה סטייג'ים. היום, כאמור, מצפה למתחרים הסטייג' התחרותי הארוך ביותר של הראלי: 622 ק"מ, בנוסף לקטע קישור של 164 ק"מ.
דירוג מכוניות אחרי סטייג' 10
1. אל-עטייה/גוטשאלק (פולקסווגן)
2. סיינז/קרוז פולקסווגן), 12:37+ ד'
3. דה ויליירס/פון ציצוויץ (פולקסווגן), 46:57+ ד'
4. פטרהנסל/קוטרה (ב.מ.וו), 1.39:32+ ש'
5. מילר/פיצ'פורד (פולקסווגן), 3.40:43+ ש'