המכונית החשובה בהסתערות אופל על ישראל, תהיה האסטרה החדשה. המכונית מתבססת על פלטפורמת הדלתא 2, שמשמשת גם את שברולט קרוז (כולל בסיס הגלגלים הארוך – 268.5 ס"מ). הפעם שופע המבחר אופציות לתיבות שישה הילוכים אוטומטיות (המוכרות אף הן מהקרוז). אלינו היא תגיע גרסת 1.6 ליטר (115 כ"ס) עם המנוע של, ניחשתם נכון, הקרוז. תהיה גם גרסת 1.4 ליטר טורבו (140 כ"ס). מנוע ה-1.6 ליטר טורבו (180 כ"ס) לא יגיע. המחירים יעמדו בין אלה של המתחרות הרגילות (מאזדה 3 ופורד פוקוס) לאלה של פולקסווגן גולף ופיג'ו 308. האסטרה תוצע גם בגרסת הסטיישן הנאה.
גרסת ארבע דלתות (סדאן) חדשה לאסטרה תגיע באמצע השנה הבאה, ושמועות מדברות על אפשרות לשימוש בשם נפרד (אולי אסקונה?). רמז למראה ניתן לקבל מהאחות הסינית, ביואיק אקסל. מידות בסיס הגלגלים דומות לאלה של הקרוז והאסטרה, והמכונית נראית תפורה לארץ.
בשלב השני של חדירת אופל צפויים להגיע המריבה, מיקרו-ואן בעל דלתות אחוריות הפוכות, והאנטרה שמבוסס על שברולט קפטיבה. ברשימת הקניות נמצאת גם האגילה, שמבוססת על סוזוקי ספלאש ומיוצרת על-ידי היפנים בהונגריה.
ומה עם גרסאות ה-OPC הספורטיביות? מלבד האינסיגניה, בשלב זה עדיין לא ידוע מה יעלה בגורלן, אך בשלמה מסבירים כי יכנסו לתחום רק אם יזהו ביקוש.
בצד המסחרי, אופל תחזיר לישראל את הוויווארו, האח התאום של רנו טראפיק, ותוסיף גם את המובאנו, אחיו התאום של רנו מאסטר. שניהם תוכננו ומיוצרים על ידי רנו. הקומבו, שמתחרה באירופה ברנו קנגו וסיטרואן ברלינגו, לא תגיע לישראל.