עם הדיזל החדש מאיץ הריינג' רובר עתה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.8 שניות בלבד שזה ממש לא רע לרכב השוקל למעלה מ-2.7 טונות... גם נתוני האצות הביניים מרשימים; לחיצה בריאה על דוושת הגז במהירות 80 קמ"ש תאיץ את נוסעי הרכב תוך כ-5 שניות למהירות 120, נתון טוב אף יותר מגרסת הקומפרסור לה 510 כ"ס והיא כזכור לוגמת בנזין.
באותה ההזדמנות זוכה הריינג' רובר גם למתיחת פנים קלילה הכוללת נגיעות בסבכה הקדמית (ה'גריל') וב"זימי הצד" – כונסי האוויר שבין הכנף הקדמית לדלת. מה שלא ניתן לראות אך שופרה בכל זאת היא מערכת ה- Terrain-Responseהמתוחכמת ה"מנהלת" את הנסיעה בשטח; אל המערכת המוכרת צורפה בקרת תחילת נסיעה בעלייה ובקרת הירידה במורד שודרגה ושופרה. נגיעות אחרונות מתייחסות לעוד אופציות צביעה וחישוקים שונים. שיהיה. המחירים ביחס לגרסה היוצאת עלו באירופה בכ-3%. אצלנו? עוד לא ידוע.