רוב המותגים רשמו ירידות, חלקם בשיעור גבוה בהרבה מהממוצע. המפסידה הגדולה של 2009 בשלב זה היא דייהטסו, שאיבדה 76% מהיקף מכירותיה ומדורגת במקום ה-17 בלבד, לעומת מקום 11 ב-2008 (ואחרי שהיתה מדורגת שביעית בסיום 2007!).
ביואיק, סיטרואן, רנו, הונדה ופיאט צנחו כולן בכ-60%, כאשר זו האחרונה פשוט הולכת ונעלמת מהשוק – מקום 24 בלבד!
אבל מספר מותגים השיגו דווקא עליות מרשימות בתקופה זו. בראשם נמצא דווקא מותג יוקרה: ב.מ.וו שהשיגה גידול של 75% (!). ניסאן השיגה גם היא גידול מרשים של יותר מ-70% (עם סיוע קל מצד אינפיניטי, שנתוניה נכללים בתוך ניסאן), ובמרץ דורגה רביעית – הישג מצוין. עוד שני מותגי יוקרה, וולוו ואודי, השיגו שיפור של כ-50%. האם בעלי הממון יודעים משהו ששאר הציבור לא יודע? נכון שמרצדס ולקסוס איבדו מכירות אך עדיין התמונה הכללית היא של גידול במכירת מכוניות יוקרה, דווקא בתקופה זו. בהחלט מעניין.
מאזדה המשיכה להיות המותג הנמכר ביותר גם בחודש מרץ, אם כי במסירות המצטברות איבדה כ-45%. יונדאי מתבססת במקום השני לא הרחק מאחור, לאחר שמכירותיה ירדו בשיעור נמוך מהממוצע הכללי – רק ב-19%. טויוטה, לעומת זאת, ירדה בקרוב ל-50% אך עדיין עלתה למקום השלישי בדירוג המותגים ועקפה את פורד ושברולט, שהיו מדורגות לפניה לאחר החודשיים הראשונים. פורד, אגב, כמעט ולא איבדה מכירות לעומת 2008 ובכך מפצה במקצת עבור "דלק מוטורס" על הירידה של מאזדה.
מסירות מרץ 2009: עשרת הגדולים
1. מאזדה 2,183
2. יונדאי 1,778
3. טויוטה 1,528
4. ניסאן 1,276
5. שברולט 916
6. פורד 859
7. הונדה 772
8. פולקסווגן 685
9. סוזוקי 655
10. סקודה 605