אחרי
שראינו את התמונות וניחשנו איזה מנועים נקבל, מפזרת אודי את שארית הערפל שנותרה סביב
הקופה החדשה שלה עם מידע טכני מפורט יותר, ובהזדמנות מפרסמת גם עוד כמה תמונות בנוסף לאלו ש'דלפו'. ובכן, בקצרה: ה-A5 מציעה אורך כללי של 4.63 מ', דהיינו 4 ס''מ יותר מה-A4. תא המטען מכיל 455 ליטרים. היצע המנועים כולל 1.8 ל' TFSI עם 170 כ''ס, 3.2 ל' FSI עם 265 כ''ס והנעת קוואטרו (6.1 שני' מ-0 ל-100, תיבה ידנית 6 הילוכים או מולטיטרוניק אוטומטית), וצמד דיזלים V6: אחד בנפח 2.7 ל' עם 190 כ''ס, הנעה קדמית ותיבת מולטיטרוניק (0 ל-100 ב-7.6 שני', 232 קמ''ש), ואחד בנפח 3.0 ל' עם 240 כ''ס ו-52 קג''מ, הנעת קוואטרו ותיבה ידנית 6 היל' (0 ל-100 ב-5.9 שנ', 250 קמ''ש מוגבלים). תיבות המולטיטרוניק הרציפות מציעות עכשיו תפעול ידני עם חלוקה ל-8 הילוכים (מעניין מהיכן הגיע הרעיון הזה...). יפה? אנחנו חושבים שכן... בין מערכות העזר והאבזור ניתן למנות בלם חנייה אלקטרומכני המופעל בלחיצת כפתור, ופונקצית Hold Assist לסיוע בזינוק בעליה. המיתלים וההיגוי חדשים ושונים מאלו של ה-A4 והמכונית מקבלת גרסה חדשה של ממשק התפעול MMI. פנסים אקטיביים הם אופציה, כמו גם מערכת שמע B&O מתקדמת עם 14 רמקולים.
ה-S5 החמה אכן מקבלת, כצפוי, את מנוע ה-V8 FSI בנפח 4.2 ל', עם 354 כ''ס, הנעת קוואטרו בחלוקת כוח בסיסית של 40% לפנים ו-60% לאחור, תיבה ידנית 6 הילוכים, וצמיגי 245/40-18. תאוצה מ-0 ל-100 מושגת ב-5.1 שניות.
אודי פותחת את ספרי ההזמנות כבר ב-6 במרץ, יום פתיחת תערוכת ז'נבה לעיתונות, והמסירות יחלו ביוני הקרוב.