הדגם החדש מוצע בארץ בגרסת שבעה מושבים, עם מנוע דיזל והנעה כפולה (בעולם גם 5 מושבים, מנועי בנזין והנעה אחורית בלבד).
מרכב ומפרט
הדגם החדש גדול מקודמו, ועל בסיס גלגלים של 286.5 ס"מ (283.5 ס"מ בקודם), יושב מרכב שאורכו 485 ס"מ (תוספת של 9.5 ס"מ) ורוחבו 196 ס"מ (190 ס"מ בדגם הפורש). הגובה, 182 ס"מ, נמוך ב-2 ס"מ מאשר קודם. נפח ההטענה במצב 5 מושבים הוא 1806 ליטר ו-649 ליטר במצב 7 מושבים.
מנוע הדיזל והתיבה האוטומטית זהים לאלה שהוצגו ב-2016 ברקסטון הקודם – ושניהם של מרצדס; המנוע בנפח 2.2 ליטר מייצר 181 כ"ס ו-42.8 קג"מ ולתיבה 7 הילוכים. הרכב מאיץ ל-100 קמ"ש ב-11.9 שניות ומגיע ל-185 קמ"ש. תגבור ההגה הידראולי, בהחלט עניין נדיר בימים אלה.
שלדת הסולם חדשה (Quad Frame), ולפי סאנגיונג היא חזקה במיוחד ועמידה טוב יותר בפני פגיעות צד. המרכב עשוי פלדה מתקדמת בחוזק גבוה (AHSS), פרי שיתוף פעולה עם יצרנית הפלדה הדרום קוריאנית POSCO. הרכב חזק מאשר קודמו, אך למרות הממדים שגדלו הוא שומר על משקל דומה – 2205 ק"ג. סאנגיונג טוענת לשיפור משמעותי באיכות הנסיעה תודות למרכב החדש (קשיחות, מבנה אווירודינמי, בידוד), תושבות מנוע הידראוליות, וצמיגים (במידה 235-70/17) שקטים מאשר בדגם הקודם.
נתוני השטח נאים אך אינם מתעלים; לרקסטון מרווח גחון של 21.5 ס"מ, וזוויות הגישה והנטישה הן 20.5 מעלות ו-22.2 מעלות בהתאמה.
בתוך הרכב
מערכות העזר כוללות גם עזר לזינוק בעלייה ובקרת מורד. בתחום הבטיחות יצוינו תשע כריות אוויר (כולל לברכי הנהג), הגנה בפני התהפכות, בלימת חירום אוטונומית, עמעום אוטומטי, זיהוי תמרורים והתרעות התנגשות וסטייה מנתיב.
האבזור השימושי כולל מערכת מידע/בידור, כולל בקרת מיזוג דו-אזורית לפנים ופתחי מיזוג לשורות שתיים ושלוש, שקע 220 וולט, לוח מחוונים עם צג "3.5 ועוד.
המחיר
סאנגיונג רקסטון מוצע בישראל ברמת גימור אחת ובמחיר של 240,000 שקלים. התרשמות ראשונית מהדגם החדש בקרוב.