חידוש משמעותי יותר נמצא מתחת למכסה המנוע. בהתאם לתקני זיהום מחמירים יותר שנכנסו לתוקף, ה-C1 זוכה למנוע חדש. יחידת הכוח של טויוטה מציעה עדיין נפח של 1.0 ליטר ושלושה צילינדרים, אך מפיקה כעת 72 כ"ס במקום 68. היא תשודך לתיבת חמישה הילוכים (ידנית או רובוטית חד-מצמדית) ובתוספת תשלום גם למערכת עצור-סע, לחסכון בדלק בזמן עצירה. בסיטרואן מבטיחים שיפור לתצרוכת הדלק ולביצועים, אך לא מפרסמים מפרט טכני מלא בינתיים.
גם מפרט אבזור הבטיחות שודרג. בנוסף למערכת בלימת החירום האוטונומית והתרעת הסטייה מנתיב שכבר מוצעות כיום (ובחלק מהגרסאות גם בישראל), סיטרואן מוסיפה מערכת לזיהוי תמרורים והצגתם בלוח המחוונים (כולל התרעת מהירות מופרזת). אבזור המותרות יכלול תאימות משופרת לשיקוף טלפונים חכמים של אפל (קארפליי), לצד מירור לינק ואנדרואיד אוטו של גוגל.
מחברת לובינסקי, יבואנית סיטרואן, נמסר כי עדיין לא התקבלה החלטה בנוגע למועד תחילת השיווק של מתיחת הפנים. הדגם היוצא משווק כיום בישראל בגרסאות ידניות ורובוטיות, עם חמש דלתות ועם או בלי גג נפתח (מעין חלון גג ענקי מבד). מחיר C1 מתחיל כיום מ-55 אלף שקל.