ביצרנית בוחרים לשמור את הקלפים קרוב לחזה, ולא מוסיפים מידע כלשהו לגבי התמונה. עם זאת, בתעשייה נפוצו שמועות לפיהן מדובר ביורשת למשפחתית הגדולה של המותג, ה-ES, שאינה משווקת בישראל. אלא שגם זה לא סוף הסיפור - לפי השמועות, הדור החדש של מכונית זו יחליף לא רק את ה-ES שהושקה ב-2012, אלא גם את הדור הנוכחי של ה-GS, שהוצג באוגוסט 2011.
אם זה נכון, הרי שעתיד ההנעה האחורית בלקסוס נמצא בסימן שאלה. ה-ES מבוססת כיום על פלטפורמת K של טויוטה, שמלבד האבאלון משמשת את טויוטה קאמרי ובלקסוס גם את ה-RX. הפלטפורמה הזו תוכננה להציע הנעה קדמית או כפולה - קבועה בסיוע דיפרנציאל מסורתי או לפי דרישה בדגמי כלאיים, בסיוע מנוע חשמלי אחורי.
מעבר לפלטפורמה הזו, במקום פלטפורמת ה-GS היקרה יותר עם הנעה אחורית, הוא מהלך הגיוני כלכלית, אך עשוי לפגוע בלקסוס בתחרות מול ב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E-קלאס. מנגד, ממילא נתח משמעותי ממכירות לקסוס מגיע מדגמי הכלאיים, וכאן לקסוס יכולה להציע הנעה כפולה כפי שהיא מציעה ב-RX.
אז האם זו מחליפת ה-ES, ה-GS או גם וגם? נצטרך להמתין עוד כשבועיים, עד לתערוכת בייג'ינג.