לקסוס חשפה את ה-ES החדשה במספר גרסאות, אך היחידה שתגיע אלינו לפחות בתחילה היא ה-ES 300h, עם מנוע 2.5 ליטר ארבעה צילינדרים ומנוע חשמלי. מערכת הכלאיים לא כוללת טעינה ממקור חיצוני ומציעה הספק מרבי של 218 כ"ס. מפרט טכני מלא לא פורסם, אך לקסוס מבטיחה תצרוכת דלק ממוצעת מרשימה בתנאי מעבדה - 20.4 ק"מ לליטר.
ה-ES עוצבה בהשראת ה-LS ו-LC, למרות שהיא לא משתמשת באותה פלטפורמה. במקום לקסוס מציידת אותה בפלטפורמת הנעה קדמית חדשה בשם "GA-K", ובמידות נדיבות מהדור הקודם - אורכה 498 ס"מ (6.5+), רוחבה 186 ס"מ (4.5+), גובהה 144.5 (חצי ס"מ פחות) ובסיס הגלגלים שלה צמח בחמישה ס"מ ל-287. למכונית הסדאן הגדולה חמישה מושבים.
מחברת יוניון מוטורס, יבואנית לקסוס, נמסר כי ה-ES החדשה תגיע לישראל ברבעון הראשון של 2019. מפרט מדויק ומחיר עדיין לא פורסמו. דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל, הוסיף כי "ה-ES החדשה מהווה עבור לקסוס בישראל צעד נוסף בכיוון שאליו מובילה לקסוס העולמית, באמצעות העיצוב הדינאמי והמושך, האבזור העשיר והמתקדם וחווית הנהיגה המועצמת".
ה-GS היוצאת, נציין, מתומחרת בישראל במחיר של החל מ-324 אלף שקל (GS 300h).
בשווקים מחוץ לישראל ה-ES תוצע בגרסאות נוספות, בהן גם ES 350 (מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר) ו-ES 250 (ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ליטר). בשלב זה ספק אם הן יוצעו גם אצלנו.