אודי Q5 מוסיף בגרסה החדשה כתשעה ס"מ לאורך הכללי ולבסיס הגלגלים (466 ו-283 ס"מ בהתאמה בדגם המשווק בישראל). הרוחב והגובה לא השתנו - 190 ו-168 ס"מ בהתאמה - וגם העיצוב נותר כמעט זהה. תמונות של תא הנוסעים לא פורסמו.
גרסת L תוצע בסין רק עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר, תיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה. שתי גרסאות הספק יהיו זמינות: 190 או 252 כ"ס, עם האצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.6 ו-6.7 שניות בהתאמה. הדגם החלש מציג תצרוכת דלק ממוצעת של 14.5 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה, החזק מסתפק ב-13.7 ק"מ לליטר.
ה-Q5L ייוצר במפעל FAW-VW בסין, המשותף לקונצרן פולקסווגן ויצרנית הרכב המקומית FAW (הנמצאת בבעלות הממשלה הסינית). נכון לעתה אין כוונה לייצאו מחוץ לסין.