הגרסה החדשה תיוצר במפעל FCA במלפי, איטליה, בו מיוצרות גם גרסאות הבנזין והדיזל של הרנגייד וה-500X. לפי שעה לא הוכרז על גרסה דומה לגרסת פיאט, אך בהתחשב במכלולים המשותפים הרבים, הסיכויים לכך לא מבוטלים.
על-פי הודעת FCA, תחילת ייצור הרנגייד PHEV נקבעה לשנה הבאה. יצרניות הרכב נוהגות לייצר עשרות עד מאות מכוניות טרום-ייצור, בכדי לאתר כשלים בתכנון, ליקויי בטיחות וכשלי ייצור, לפני שמתחיל הייצור הסדרתי המיועד לשיווק. ביצרנית מדווחים כי השקת הגרסה החדשה דרשה השקעה בגובה של יותר מ-200 מיליון יורו (כ-834 מיליון שקל), זאת לטובת פיתוח מערכת ההנעה, הכשרת עובדים ופיתוח פס ייצור מתאים.
"עם יותר מ-742 אלף רנגייד שיוצרו עד עתה באיטליה, מפעל מלפי והרנגייד הם המיקום והמוצר האידאליים להשקת גרסת כלאיים נטענת משקע", כך על-פי פייטרו גורלייר, מנהל התפעול הראשי של FCA באירופה.
הרנגייד PHEV מגיע כחלק מתוכנית שחשף המנכ"ל המנוח של FCA, סרג'יו מרקיונה, זמן קצר לפני מותו המפתיע. התוכנית, שמתייחסת לשנים 2022-2018, כוללת השקה של כלי רכב מחושמלים - חשמליות ומכוניות כלאיים - בהן הרנגייד וגרסה חשמלית של פיאט 500.