סמל"ת, יבואני FCA, קבוצת פיאט-קרייזלר הכוללת גם את מותג ג'יפ, הכריזה היום (שני) על תחילת היבוא של הדור הרביעי של ג'יפ רנגלר, הרכב האייקוני של היצרנית. תחילת היבוא היא שנה לאחר שהרנגלר החדש הוצג בארצות הברית, ומספר חודשים לאחר שהושק באירופה. בעיצוב מאמץ הרנגלר החדש, JL, סממנים של הדגם המקורי של ג'יפ וגם של עיצוב הדור השני שהוצג ב-1996 (TJ).
 
טכנולוגיה ונתונים
השינוי המשמעותי בדגם החדש שמגיע ארצה הוא המנוע – 2.0 ליטר טורבו-בנזין, המחליף בארץ את V6 בנפח 3.6 ליטר. מנוע זה מייצר 272 כ"ס ו-41 קג"מ ב-3000 סל"ד ומשרת גם את דגמי אלפא החדשים, ג'וליה וסטלביו. המנוע משודך לתיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים והביצועים על הנייר נאים – 7.6 שניות בתאוצה ל-100 קמ"ש.
 
לרנגלר החדש תיבת העברה עם הנעה אחורית – ולראשונה, גם כפולה לנסיעה בכביש, המשנה העברת מומנט לפנים לפי האחיזה. בנוסף, יש לרכב הילוך כוח ולפי הגרסה נעילות שונות. צריכת הדלק הממוצעת לפי נתוני היצרן נעה בין 11.8 ק"מ/ל' ל-10.2 ק"מ/ל'.

ג'יפ רנגלר החדש בישראל – החל מ-299,000 שקלים

 
הרכב החדש מרווח וגדול מקודמו, ומוצע בשני אורכי מרכב: לקצר שתי דלתות, בסיס הגלגלים הוא 246 ס"מ ואורך המרכב 433 ס"מ (תוספת של 3.5 ו-11 ס"מ בהתאמה); לארוך ארבע דלתות, בסיס גלגלים של 301 ס"מ ואורך המרכב 488 ס"מ (תוספת של 6 ו-11 ס"מ בהתאמה).
 
בדגם החדש, כך גי'פ, שופרה התנהגות הרכב ונוחות הנסיעה, ושודרגו ממשק המשתמש והמולטימדיה.
 
גרסאות ואבזור
רנגלר יוצע בשלוש רמות גרסאות/רמות-גימור: 'ספורט' הבסיסית, 'רוביקון' הייעודית לשטח ו'סהארה' המפוארת.
 
ברמת הגימור ספורט גג ברזנט – גג קשיח/מתפרק באחרות – חישוקי "17 (גם לרוביקון חישוקים בגודל זה), מצלמה, צג "7 ובקרת אקלים. לרוביקון גם תאורת לד – ובעיקר: יחס העברה סופי קצר יותר, הילוך כוח כוחני יותר (4:1 במקום 2.3:1), נעילות מלפנים ומאחור, סרנים דנה 44 מלפנים ומאחור, מוט מייצב קדמי מתנתק חשמלית, צמיגי BF גודריץ' ייעודיים לשטח.

ג'יפ רנגלר החדש בישראל – החל מ-299,000 שקלים

 
בסהרה: חישוקי "18, מדרגות צד, כיסוי קשיח לגלגל החלופי (רך באחרות), גג בד נפתח חשמלית, מפתח חכם, ריפוד עור, מולטימדיה עם שיקוף סלולרי וצג "8.4 ומערכת שמע משודרגת של אלפין ועוד.

במערכות הבטיחות המתקדמות סהרה מוצע עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב וניטור שטחים מתים מהצד ומאחור ומערכת התרעה מקומית (חסרה התרעה על סטייה מנתיב). יצוין כי אבזור בטיחותי זה לא יוצע בספורט וברוביקון, אך ברוביקון ניתן לקבל את המערכות הללו בתוספת תשלום של 15,000 שקלים.
 
הצהרות ומחירים
אורי להב מנכ"ל סמל"ת, אמר במסגרת ההשקה כי הכוונה היא להדגיש עוד יותר את מעמדו האייקוני של הרנגלר, ולדעתו ניתן יהיה למכור בין 250 ל-300 יחידות כאלה בשנה, בגלל מגבלת כמות של היצרנית. בסמל"ת ישקלו בחיוב את יבוא הטנדר ג'יפ גלדיאטור שהוצג לפני מספר ימים כישיגע לשווקים מחוץ לארה"ב.

ג'יפ רנגלר החדש בישראל – החל מ-299,000 שקלים

 
דני איטליאנו, מנכ"ל חטיבת הפרמיום בסמל"ת, אמר כי הוא משוכנע ששיפור יכולות הכביש יסיעו ליבואן להגדיל משמעותית את מכירות הדגם.
 
ג'יפ רנגלר קצר
ספורט
– 299,000 שקלים
רוביקון – 379,000 שקלים (ללא מערכות הבטיחות)​
סהרה – 389,000 שקלים
 
ג'יפ רגנלר ארוך
ספורט
– 329,000 שקלים
רוביקון – 399,000 שקלים (ללא מערכות הבטיחות)
סהרה – 419,000 שקלים