מחיר טויוטה קורולה החדשה יעמוד עם השקתה ברבעון הראשון של 2019 על החל מ-132 אלף שקל (יקר ב-2,000 מהדגם היוצא), ואילו מחיר הראב4 הרשמי יעמוד על החל מ-170 אלף שקל (10,000 פחות).
הקורולה החדשה, שהוצגה יחד עם הראב4 באירוע סגור בישראל לפני שבועות ספורים וזמן קצר לאחר מכן בבכורה עולמית בסין, מוצעת לראשונה גם בגרסת כלאיים (1.8 ליטר, 122 כ"ס), לצד מנוע הבנזין המסורתי שיכוון בעיקר לציי רכב (1.6 ליטר, 132 כ"ס). נתוני תצרוכת דלק של שתי הגרסאות עדיין לא פורסמו.
דגם הבנזין יוצע רק ברמת האבזור הבסיסית, סאן (Sun), שתציע חישוקי "16, מערכת מולטימדיה עם מסך "9 בהתקנה מקומית (כולל מצלמת נסיעה לאחור ומערכת ניווט ווייז) ומסך מידע בגודל "4.2 למידע בין המחוונים.
גרסת הכלאיים תשווק בשלוש רמות גימור. מלבד הסאן אלו יהיו סנס (Sense) וספיישל אדישן (Special Edition, מהדורה מיוחדת). שתי האחרונות מוסיפות משטח טעינה לטלפון חכם, מסך "7 בלוח המחוונים, כניסה והנעה ללא מפתח (הנעה בלבד בסאן) ושמשות כהות. לספיישל אדישן גם מולטימדיה מקורית ("8), חלון גג וחיישני גשם למגבים. לכל הגרסאות בקרת אקלים מפוצלת ופתחים ליושבים מאחור ובקרת שיוט אדפטיבית.
מתוך אירוע החשיפה המוקדמת בישראל:
אבזור הבטיחות זהה בכל הגרסאות, וכולל בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי בהיגוי, מעבר אוטומטי בין אורות גבוהים (דרך) לרגילים (מעבר) למניעת סינוור וזיהוי תמרורים.
ראב4 - עם או בלי חשמל
לצד הקורולה, יוניון מוטורס פרסמה גם את מפרט הראב4, שיוצע בגרסאות בנזין (2.0 ליטר עם 175 כ"ס, תיבה אוטומטית רציפה והנעה כפולה) או כלאיים (2.5 ליטר, 218 כ"ס והנעה קדמית או כפולה).
הראב4 החדש מוצע בחמש רמות גימור - אחת בלבד בדגם הבנזין (אקספלור, Explore) וארבע בכלאיים: אי-וולב (E-volve), אי-קספריאנס (E-xperience), אי-מושן (E-Motion) ואי-מושן סקאיי (Sky, לציון תוספת חלון גג).
ברמת הבסיס תקבלו בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע אקטיבי, עמעום אורות אוטומטי, זיהוי תמרורים ובקרת שיוט אדפטיבית. רמת הגימור הבכירה בלבד מוסיפה התרעת רכב בשטח מת מהצד בנסיעה קדימה וחוצה מאחור בנסיעה לאחור.
עוד באבזור דגם הכלאיים, למעט באי-וולב הבסיסית: כניסה והנעה ללא מפתח (רק הנעה באי-וולב), חיישני חנייה קדמיים ואחוריים מקוריים, מצלמת נסיעה לאחור מקורית (מצלמה בהתקנה מקומית בגרסת הבסיס), טעינה אלחוטית לטלפון חכם וחישוקי "17. שתי רמות האי-מושן מוסיפות חישוקי "18 (בלי גלגל חליפי בסקאיי), גג שחור, מושבים קדמיים חשמליים ומחוממים, ריפודי דמוי-עור ודלת אחורית חשמלית הנפתחת גם בתנועה בעיטה.
יוניון מוטורס צפויה לפרסם את המפרטים המלאים ואת מחירי הגרסאות השונות, קרוב יותר לתחילת השיווק של הקורולה והראב4 ברבעון הראשון של 2019.