טויוטה חשפה מהדורה מיוחדת של רכב הפנאי-קופה הקומפקטי, ה-C-HR. הרכב, שמשוווק בהצלחה נאה גם בישראל, זוכה לצבע צהוב בולט במיוחד ולמערכת שמע משודרגת. למרות הפופולריות שלו כאן, מיבואנית טויוטה, חברת יוניון מוטורס, נמסר כי אין כוונה להציע את המהדורה המיוחדת בישראל.

המהדורה החדשה צבועה בצבע צהוב-ליים (או "ליים נאון" לפי טויוטה), והיא פותחה יחד עם יצרנית מערכות השמע JBL. זו תספק בהתאם את מערכת השמע וגם את מקום ההשקה - מסיבת השלג השנתית של JBL באלפים הצרפתיים.

טויוטה תציע 2,000 יחידות של המהדורה המיוחדת. כל אחת מהן תצויד בערכת "חווית מוזיקה 360 מעלות" של JBL עם רמקולים ואוזניות תואמות, מנוי לשישה חודשים לשירות המוזיקה המכוון דיזר (Deezer), חישוקי "18 שחורים, מרכב בגוון צהוב ייחודי לדגם זה וגג שחור.

צהוב חזק: טויוטה C-HR במהדורה מיוחדת


 תא הנוסעים בסימן שחור, כולל מושבי עור משולב באלקנטרה בשחור היחודיים לגרסה זו. מתחת למכסה המנוע אין שינויים, כאשר המהדורה המיוחדת תוצע רק בגרסת הכלאיים (שהפכה לאחרונה גם ליחידה המוצעת בישראל). לזו מנוע 1.8 ליטר בנזין ומנוע חשמלי עם 122 כ"ס משולבים.

צהוב חזק: טויוטה C-HR במהדורה מיוחדת


שיווק טויוטה C-HR המיוחדת החל באירופה כעת. לישראל כאמור היא לא צפויה להגיע.