בניגוד לדגם "שלנו", שמונע על-ידי מערכת כלאיים בה מנוע הבנזין הוא העיקרי, ה-C-HR החשמלי הוא רכב חשמלי טהור - ללא כל סיוע של מנוע המזהם בזמן הנסיעה. למרות ששיווק ה-C-HR החשמלי יחל בסין בתחילת 2020, לפי שעה טויוטה לא מפרסמת מפרט טכני כלשהו - כך שאין נתוני הספק, ביצועים וטווח נסיעה.
לצד ה-C-HR החשמלי, טויוטה הציגה מכונית חשמלית נוספת שנראית זהה ונקראת "איזואה" (Izoa). מהודעת היצרנית לא ברור מה ההבדל בינה לבין ה-C-HR החשמלי, כאשר שני כלי הרכב הללו נראים בתמונות זהים לחלוטין בפנים ובחוץ. למרות זאת, ביצרנית מתייחסים לאיזואה כדגם נפרד.
מלבד שתי המכוניות הסדרתיות, בתערוכה נחשפה גם מכונית תצוגה חשמלית ואוטונומית בשם רומבוס (Rhombus). המכונית, שמיועדת רק לתצוגה, מצוידת בהנעה חשמלית ותוכננה כך שתתאים להעדפות נהגים שנולדו אחרי שנת 1990 - כך על-פי טויוטה. גם כאן לא פורסמו פרטים טכניים כלשהם.
לפי שעה לא ידוע על תוכניות לשיווק ה-C-HR החשמלי בישראל. מטויוטה נמסר כי מחוץ לסין יחל שיווק מכוניות חשמליות במהלך המחצית הראשונה של 2020. לא נמסר באילו מכוניות מדובר ולאילו שווקים הן מיועדות.