רכב הפנאי-קופה החדש של פורשה, הקאיין קופה, מרחיב את היצע הגרסאות. אחרי דגם הבסיס (340 כ"ס) וגרסת ה"טורבו" (550 כ"ס), למבחר מצטרפת גרסת "S" עם 440 כ"ס. זו תתומחר כמצופה בין השתיים, עם מחיר התחלתי של פחות מ-100 אלף יורו בגרמניה כולל מסים (כ-400 אלף שקל). מחירה בישראל עדיין לא ידוע.

ה-S מצוידת במנוע טווין-טורבו בנזין בנפח 2.9 ליטר, עם שישה צילינדרים ב-V, הספק מרבי של 440 כ"ס ומומנט מרבי של 56 קג"מ בין 1,800 ל-5,500 סל"ד. גרסה זו מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 5.0 שניות (4.9 עם ערכת שיפורים להפחתת משקל), ולמהירות מרבית של 263 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 10.9-10.6 ק"מ לליטר.

גרסת ה-S מציעה עיצוב דומה לדגמי הקאיין קופה האחרים, וזה אומר מרכב ליפטבק עם חמש דלתות וגג מומנך בשני ס"מ, לצד דלתות ובתי גלגלים רחבים מהקאיין הרגיל בכשני ס"מ בחלק האחורי, למראה שרירי יותר. גרסת הקופה גם נעזרת בכנף אחורית גדולה שנמתחת החוצה 13.5 ס"מ במהירות של 90 קמ"ש ומעלה, לשיפור היציבות.

פורשה קאיין קופה - גם בגרסת


כל גרסאות הקופה זמינות עם גג זכוכית גדול (לא נפתח) או גג סיבי פחמן בצבע שחור - לטובת מראה ספורטיבי. האבזור ב-S כולל, בין היתר, חישוקי "20, היגוי עם תגבור תלוי-מהירות, חיישני חנייה היקפיים ומצלמת נסיעה לאחור ומתלים אדפטיביים.