ה-530e תציע קיבולת של 12 קילוואט-שעה לעומת 9.2 בדגם המשווק בישראל כיום, זינוק של יותר מ-30%, וכתוצאה מכך גם טווח נסיעה חשמלי משופר: 66-61 ק"מ בין טעינות, לעומת 43 כיום. בהתאם גם תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה שופרה - בין 55.5 ל-62.5 ק"מ לליטר, לעומת 45.4 בדגם המשווק בישראל.
המצברים המשודרגים זהים בגודלם החיצוני, ונפח תא המטען נותר כשהיה - 410 ליטר. גרסאות הבנזין ודיזל הרגילות של ב.מ.וו סדרה 5 מציעות תא מטען בנפח 530 ליטר.
ה-530e תוצע בשתי גרסאות - הנעה אחורית או כפולה - כאשר זו האחרונה מקריבה טווח וחסכון לטובת נהיגה בתנאי כביש בעייתיים. טווח הנסיעה יורד ל-58-55 ק"מ בין טעינות ותצרוכת הדלק לבין 45.4 ל-50 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה. גרסת ההנעה הכפולה, שלפי שעה לא מוצעת בישראל, גם מאיצה לאט יותר מ-0 ל-100 קמ"ש (6.2 לעומת 6.1 שניות עם הנעה אחורית) אך מציעה את אותה מהירות מרבית, 235 קמ"ש, ומהירות חשמלית מרבית של 140 קמ"ש.
ה-530e מציעה מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים ו-184 כ"ס. זה משודך למנוע חשמלי שמספק 113 כ"ס לטובת הספק כולל של 252 כ"ס ומומנט כולל של 42.8 קג"מ. רענון המצברים לא מביא איתו שינויים לאבזור או לעיצוב.
בשלב זה לא ידוע מתי יחל שיווק ה-530e המשודרגת בישראל. הדגם היוצא, עם מצברי 9.2 קוט"ש, משווק במחיר התחלתי של 475 אלף שקל.