המגאן RS הוצגה במרכב חמש דלתות בלבד בתערוכת פרנקפורט 2017. חידוש נוסף הוא אפשרות לתיבה רובוטית כפולת מצמד (שישה יחסי העברה), שבישראל תהיה היחידה במבחר (באירופה מוצעת גם גרסה ידנית). המגאן RS רחבה מהדגם הרגיל בשישה ס"מ (187) לטובת מפסק סרנים רחב, זאת בסיוע בתי גלגלים תפוחים.
לארץ ה-RS מגיעה בגרסת ה"קאפ" (Cup), לה כיול מתלים נוקשה וספורטיבי יותר ודיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה מכאני, שאמור לשפר את העברת הכוח בסיבובים.
ל-RS מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.8 ליטר, 280 כ"ס (2.0 ליטר ו-275 כ"ס בעבר) ומומנט של 39.8 קג"מ ב-2,400 סל"ד. ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 5.8 שניות והמהירות המרבית 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה - 13.2 ק"מ לליטר.
עוד במפרט: היגוי לכל ארבעת הגלגלים, בלמי ברמבו עם קליפרים אדומים ומערכת טלמטריה. זו מאפשרת להציג נתוני נהיגה כמו מצב מצערת, זווית פניה ועוד.
כמקובל ברנו ספורט, המגאן RS מוצעת ברמת אבזור עשירה הכוללת חישוקי "19, תאורת לד מלאה, ריפודי עור ואלקנטרה, דיפון ייחודי, בקרת אקלים, מפתח חכם, מחוונים מוקרנים, מערכת מולטימדיה עם מסך "8.7, אפשרות בחירה בין מצבי נהיגה, העברת הילוכים מההגה ועוד. מפרט הבטיחות כולל לראשונה מערכות בטיחות מקוריות: בלימת חירום אוטונומית, התראת סטייה מנתיב וניטור שטח מת. המחיר נקבע על החל מ-235 אלף שקל.