גרסאות ה-RS של ה-A5 ימשיכו להציע את מנוע ה-2.9 ליטר טורבו המוכר, עם 450 כ"ס ו-61.2 קג"מ בין 1,900 ל-5,000 סל"ד. בעזרתו ה-RS5 קופה מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.9 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה - 11 ק"מ לליטר. נתונים לגרסת הספורטבק לא פורסמו עדיין. לכל גרסאות ה-RS תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.
מתיחת הפנים מתמקדת בעדכון לעיצוב החיצוני והפנימי. בחוץ תוכלו לזהות פגושים חדשים מלפנים ומאחור, יחידות תאורה שונות - כולל אפשרות לתאורות מטריצת לד ולייזר מלפנים - וחישוקים קלים בעיצוב חדש. בתא הנוסעים יש גוונים חדשים, עדכון קליל לעיצוב ובעיקר מסך מולטימדיה חדש וגדול.
מידות גרסאות ה-RS לא השתנו דרמטית. הקופה למשל מציגה אורך של 472 ס"מ, רוחב של 187 ס"מ (ארבעה יותר מ-A5 קופה רגילה), גובה של 137 ס"מ ובסיס גלגלים של 277 ס"מ.
שיווק דגמי ה-RS מתחיל כעת בגרמניה, עם מחיר התחלתי של 83.5 אלף יורו (כ-320.5 אלף שקל). בישראל הדגם היוצא מתומחר כאמור בהחל מ-757 אלף שקל. שיווק מתיחת הפנים יחל ברבעון השני של 2020.