יחידת הכוח החדשה, בנפח 4.0 ליטר, מצוידת בצמד מגדשי טורבו ומפיקה 460 כ"ס (20 יותר מיחידת ה-3.6 ליטר היוצאת) ו-63.2 קג"מ (כשניים יותר) בין 1,800 ל-4,500 סל"ד. בשידוך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית, הנעה כפולה ובקרת יציאה מהמקום ("ספורט פלוס"), הקאיין GTS מאיץ כעת מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות, שיפור של 0.6 מהדגם היוצא. המהירות המרבית עלתה בשמונה קמ"ש ל-270.
מלבד תוספת הכוח, גרסת GTS מציעה מערכת פליטה חדשה עם שני פתחים כפולים מאחור, בעוד במרכב קופה תקבלו צמד פתחי מפלט במרכז. מערכת זו תוצע בהמשך גם בגרסת "טורבו" הבכירה. כאבזור תקני תקבלו גם חישוקי "21, בלמי 390 מ"מ מלפנים ו-358 מאחור ומתלים ספורטיביים מתכווננים עם הנמכה של 20 מ"מ.
בתוספת תשלום פורשה תציע מתלי אוויר מתכווננים (עם הנמכה של 10 מ"מ), היגוי אחורי אקטיבי, מערכת ייצוב אקטיבי לצמצום זוויות גלגול ובלמים קרמיים. חלקי מרכב שונים, בהם מסיט הרוח האחורי, יוצעו בתוספת תשלום מסיבי פחמן ובתא הנוסעים תמצאו - מלבדי תגי ה-GTS המחייבים - גם מושבים בעיצוב בחדש עטופים באלקנטרה.
גרסאות ה-GTS זמינות להזמנה בישראל כבר עתה, עם אספקה ברבעון הרביעי של השנה - כך נמסר מחברת אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה. מחיר קאיין GTS מתחיל מ-1.065 מיליון שקל וה-GTS קופה מ-1.085 מיליון.