מתיחת הפנים מיישרת קו עם גרסת סיאט, כולל חרטום חדש הכולל יחידות תאורה שונות, סבכה משושה במקום מלבנית ופגושים שונים מלפנים ומאחור. מדובר בסך הכל ברענון לא גדול, וגם בתא הנוסעים ההבדלים קלים - יש מסך מולטימדיה קיבולי חדש ("9.2), גלגל הגה מחומם ושמשה קדמית ממוזגת להפשרה מהירה בתנאי קפאון.
מערכת ההנעה לא השתנתה - יחידת 2.0 ליטר טורבו-בנזין המוכרת מקבוצת פולקסווגן, ומפיקה כאן 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ. המנוע משודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד ומניע את כל ארבעת הגלגלים. הביצועים: 4.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ו-247 מרביים. נתון תצרוכת דלק עדכני לא פורסם.
האטקה מתחדש בתחום הבטיחות, שם תוצע בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת. זו נעזרת במידה מהניווט הלווייני ומזיהוי התמרורים, כך שהרכב יכול להאט באזורים מוגבלי מהירות, לפני פניות, צמתים וכיכרות וכדומה. בנוסף מוצעת יכולת נהיגה אוטונומית (עד 15 שניות בלי לגעת בהגה), סיוע נגרר ומערכת טרום התנגשות, שמותחת את החגורות וסוגרת חלונות לפני פגיעה.
ומתי בישראל? מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית קופרה, נמסר בתגובה לפניית "אוטו" כי השיווק יחל ברבעון הראשון של 2021. שיווק סיאט אטקה המחודש צפוי אף הוא להתחיל בתחילת 2021.