הדגם החדש מבוסס על הפלטפורמה EMP1 של PSA המשרתת דגמי סופרמיני/פנאי קטן, אך בסיס הגלגלים שלו הוא 267 ס"מ, כמקובל במשפחתית-האצ'בק, וכך גם שאר הממדים שלו. אורך הרכב 436 ס"מ, רוחבו 180 ס"מ, גובהו 152.5 ס"מ, מרווח הגחון 15.6 ס"מ, נפח תא המטען 380 ליטר. משקל גרסת הבנזין 1353 ק"ג, משקל זו החשמלית 1636 ק"ג.
ממדי הגובה ומרווח הגחון, כמו-גם העיצוב הכולל, ממקמים את C4 בין משפחתית רגילה לבין רכב פנאי קומפקטי. C4 כוללת את מה שסיטרואן מכנה "תפיסת הנוחות הכוללת", והביטוי לכך במפרט הוא בבולמי הזעזועים הייחודיים ובמושבים עם מספר שכבות ריפוד בצפיפות שונה, אותם פגשנו כבר בקקטוס וב-C5 איירקרוס.
לפי דני שביט, מנכ"ל לובינסקי, פוטנציאל המכירות של הדגם החדש גדול ביותר בארץ, אבל האספקה המוגבלת היא שתכתיב את הכמויות.
בנזין, דיזל, חשמל
C4 מוצע עם שני מנועי בעירה פנימית, מוגדשים ובהספק של 130 כ"ס – בנזין 1.2 ליטר, דיזל 1.5 ליטר – ומשודכת להם תיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. הביצועים במנוע הבנזין הם 0 ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות, צריכת דלק של 20.8 ק"מ/ל'; במנוע הדיזל, 10.6 שניות ל-100 קמ"ש, 26 ק"מ/ל'.
הדגם החדש מוצע גם עם חטיבת הכוח החשמלית של הקבוצה הצרפתית, אותה פגשנו כבר במספר דגמים כמו פיג'ו 2008, אופל קורסה. לגרסה זו מנוע חשמלי המייצר 136 כ"ס, ומשך ההאצה שלה ל-100 קמ"ש הוא 9.7 שניות. הסוללה היא 50 קוט"ש, טווח הנסיעה בין טעינות הוא 350 ק"מ וניתן לטעון אותה במטען מהיר של 100 ק"ו.
לרכב אחריות מלאה ל-5 שנים/120,000 ק"מ, ולסוללה ל-8 שנים/160,000 ק"מ.
אבזור, מחירים
סיטרואן C4 החדשה מוצעת ברמת גימור אחת, 'שיין', ובמפרט האבזור: חישוקי "18, מפתח חכם, מולטימדיה עם צג "10 וממשק קארפליי, תצוגה עילית, מחוונים מוקרנים, בקרת אקלים מפוצלת, טעינה אלחוטית; מחיר גג שמש: 4000 שקלים בגרסה החשמלית, 6000 שקלים בבנזין ובדיזל.
מפרט הבטיחות כולל: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה ושמירת הרכב במרכז הנתיב, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, עמעום אוטומטי.
סיטרואן C4 טורבו-בנזין 1.2 ל' – 139,000 שקלים
סיטרואן C4 טורבו-דיזל 1.5 ל' – 147,000 שקלים
סיטרואן eC4 חשמלית – 165,000 שקלים