כעת חושפת רנו פרטים על הגרסה החשמלית E-Tech שתוצג לראשנה בתערוכת פריז הקרובה (17-23.10.22).
הפרטים הקטנים
ההופעה החיצונית של רנו קנגו E-Tech החשמלית כמעט זהה לזו של הדגם הרגיל, ועיקר השינויים מתרכזים בחזית שיש לה סבכה כמעט אטומה עם ארבעה פתחים צרים רוחביים. בפנים לוח מחוונים חדש שיציג את המידע הרלוונטי לגרסה זו, וכאופציה מוצע לוח מחוונים מוקרן חדש בגודל 10 אינץ'.
מנוע, סוללה, טעינה
לקנגו החשמלית מנוע המייצר 120 כ"ס ו-25 קג"מ. מצב 'חיסכון' יגביל את ההספק ל-75 כ"ס ואת המהירות המרבית ל-110 קמ"ש בלבד.
גרסה זו תוצע לפחות בשלב זה, בגרסה אחת עם סוללה קטנה יחסית של 45 קוט"ש (נתון נטו), וזו מעניקה טווח נסיעה מוצהר של 285 ק"מ. ברנו מציינים כי מארז הסוללות בנוי מ-8 מודולים נפרדים וקלים להחלפה או תיקון.
את הסוללה ניתן לטעון בטעינה ביתית (AC) "רגילה" בהספק עד 11 ק"ו או בכזאת "מהירה" עד 22 ק"ו. זו האחרונה תאפשר להטעין את הקנגו מ-5% עד 80% בשעתיים וחצי בלבד, לעומת שעתיים ו-40 דקות מ-15% ועד 80% בטעינה "רגילה".
בנוסף, ניתן לטעון את הרכב בטעינה מהירה (DC) בהספק 80 ק"ו.
לקנגו E-Tech שלוש עוצמות לבלימה הרגנרטיבית. הראשון, (B1) בעל העוצמה החלשה ביותר, מתאים בעיקר לנסיעה בכבישים מהירים. השני (B2) הוא מצב ברירת המחדל ולפי רנו מדמה עוצמה של בלימת מנוע בעירה פנימית ממוצע.
השלישי (B3) הוא החזק ביותר ומתאים לשימוש בתנועה פקוקה ובכבישים הרריים. רנו אינה מציינת אם מצב זה מאפשר נהיגה בדוושה אחת.
רנו תציע את קנגו החשמלית עם אפליקציה המאפשרת תזמון התחלת טעינה, חימום/קירור תא הנוסעים מרחוק (כולל תזמון), מערכת ניווט המתאמת מסלול לפי מצב הטעינה בסוללה ועוד.