האמצעי: עיצוב
כדי להתנער מהתדמית שדבקה בפורטה, בקיה קודם כל ממתגים את שם המשפחתית החדשה תחת סימול הדגמים העדכני של היצרנית כ-K4, אם כי בשלב זה לא ברור אם תכונה כך בכל השווקים.מעבר לכך, בקיה שמו דגש רב על העיצוב והרושם שהיא מייצרת – הן בחוץ והן בפנים – תחת הקו העדכני של היצרנית אותו היא מכנה "הפכים מאוחדים". החזית הדרמטית היא החלק השגרתי יותר וכוללת סבכה צרה עם "אף הטיגריס" המוכר, מכסה מנוע ארוך ונקי, פגוש ספורטיבי עם ספליטר בולט מלפנים ויחידות תאורה אנכיות עם חתימת לד-יום ייחודית.
החלק מתחיל להרשים באמת במבט מן הצד. K4 החדשה מציגה מבנה פאסטבק הכולל קורה D עבה היורדת מן הגג ומשתלבת אל תוך תא המטען. כנפיים אחוריות תפוחות וידיות מוסתרות מוסיפות לה להופעת הכמו-קופה היוצרת רושם ספורטיבי ומיוחד. עוד מציינים בקיה את נקודת ה"חיבור" בין חלון הצד לשמשה האחורית – אלמנט עיצובי ייחודי למדי. את ההופעה משלימים חישוקים בעיצוב דו-גווני, פגושה ספורטיבי מאחור ויחידות תאורה עם חתימת לד-יום המתכתבת עם זו של היחידות מלפנים.
גם בסביבת הנהג מדובר במהפך ביחד לפורטה השגרתית. הסגנון משלב בין העיצוב של קיה K5 המעודכנת שנחשפה לאחרונה יחד עם אלמנטים שכבר הוצגו בדגמים החשמליים העדכניים של היצרנית כמו EV9, למשל.
מול הנהג גלגל הגה רבוע הממורכז בחציו התחתון, זאת על מנת לשפר את הראות אל לוח המחוונים – לוגו היצרנית מותקן בצד ימין וממשיך את המוטיב הלא סימטרי. לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה נמצאים על מישור אחד הפונה קלות כלפי הנהג וביניהם מסך מגע קטן הכולל מגוון קיצורים ופקדים.
מעבר לכך המופע הכולל נקי למדי ואמור לייצר תחושה אלגנטית בזכות שילוב של תאורת אווירה עשירה. בנוסף, בקיה מציעים ואפשרויות בחירה מגוונות לסוג וצבע הדיפונים: אפור ושחור 'אוניקס' שגרתיים יותר אך גם ירוק 'צפחה' וחום 'קניון' לסביבת נהג מעניינת יותר.
בשלב זה בקיה לא מפרסמים פרטים נוספים על הדגם. סביר להניח כי היא קיה K4 החדשה תוצע עם המנועים המוכרים של הקבוצה, ביניהם מנוע ה-1.6 ל' המוגדש לצד היחידה ההיברידית המוכרת.