ב.מ.וו חשפה את סדרה 1 המחודשת בתום מקצה עדכונים נרחב. ביצרן הבווארי מכתירים את החשיפה כשיווק הדור הרביעי של סדרה 1, כחמש שנים לאחר הצגת הדגם הנוכחי, אולם מבחינה מעשית וכרונולוגית זהו רענון, משמעותי יחסית על בסיס התשתית הקיימת. ב.מ.וו תשיק את המכונית בסוף השנה באירופה, ועל כן נראה אותה בישראל רק ברבעון א' של 2025, כך מסרה ל'אוטו' היבואנית דלק מוטורס. 

מבחינת עיצובית סדרה 1 המחודשת מעודכנת בהתאם לקו האחרון של דגמי ב.מ.וו, ובמיוחד אוספת השראה מסדרה 2 ו-X2 - עם דגש על סידור הפנסים והפגושים בשני קצותיה. ב.מ.וו ביצעו עוד כמה שינויים ממוקדים בצד הויזואלי, כמו בכליות שהפכו שטוחות יותר ובעיצוב ספורטיבי וכן התווספו חישוקים חדשים למשפחה.

ב.מ.וו סדרה 1 החדשה
צילום: יצרן

יישור הקו הצורני הביא לגדילה סמלית במידות המכונית; אורכה צמח ב-4.2 ס"מ,  הגובה גדל ב-2.5 ס"מ אולם כאמור, ללא נגיעה משמעותית ברצפה - בסיס הגלגלים נשאר כפי שהיה עם 2.67 מ' - וכך גם הרוחב עם 1.8 מ'. כמיטב המסורת, תהיינה חבילות M ספורט עם מאפיינים בלעדיים, בחוץ ובפנים. גרסאות M גם מתגמלות את הנהג עם מתלי M אדפטיביים (כולל הנמכה של 8 מילימטרים), היגוי חד יותר, בלמים מחוזקים וחישוקי ספורט בגדלים שבין 18-19 אינץ', לצד חבילת בלימה אופציונלית.

ובחלל הנוסעים סביבת עבודה חדשה לגמרי, בתמת הצגים הקעורים. ב.מ.וו, כפי שנהוג לאחרונה בתעשייה שהולכת ומתרחקת מהיבטים אנלוגיים, מסירה פקדים פיזיים ומעבירה תכונות שליטה רבות לתפריטים; מערכות המדיה נשלטות על ידי שני מוניטורים ראשיים - 10.25 ו-10.7 אינץ' מול הנהג, כאשר בתעלה הראשית אין יותר ידית הילוכים אלא בקר מוקטן, שתרומתו בעיקר בצד השימושי - פינוי לטובת שטח אחסון. ברשימת התוספות של המערכת  (דור 9) תהיה גם אופציה לתצוגה עלית עם מציאות רבודה. 

ב.מ.וו סדרה 1 סביבת נהג
צילום: יצרן

סגל המנועים עבר מיני-אבולוציה, בזכות שימוש בטכנולוגיה מיקרו היברידית; הספק המנועים יחל ב-170 כ"ס ביחידת ה-1.5 ל' טורבו (ה-120), מנוע דיזל עם 150 או 163 כ"ס, ובקצה העליון גרסת הספורט הטהורה, ה-m135 כפולת ההנעה, המחלצת הספק מרבי של 300 כ"ס מיחידת ה-2.0 ל' טורבו, ותאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות בלבד. כל המנועים, מוצמדים לתיבת הילוכים דו-מצמדית 7-מהירויות. גרסה ידנית, אחרי 20 שנה, לא תהיה זמינה יותר בכלל.   

ב.מ.וו סדרה 1 2024
צילום: יצרן

ב.מ.וו ניצלה את ההזדמנות הזו גם כדי ללטש חלק ממערכות הגנה האקטיביות של הסדרה. כעת, מגיעה המכונית כסטדרנט עם בלימה אוטומטית מורחבת, אזהרה מפני יציאה לא זהירה מדלתות המכונית,  סייעני חניה לאחור,  סייען לשמירה על נתיב הנסיעה ובקרת סטיה מנתיב משופרת. פרט קטן, שרק קהילת ב.מ.וו וודאי תשים לב אליו, הוא העדרה של האות i מכל דגמי הבנזין החדשים. 

סדרה 1 החדשה
צילום: יצרן