בארץ הכוונה היא להציע את שני המותגים באולם תצוגה אחד מכיוון שגישת היצרן היא שאלה משלימים זה את זה. בכלמוביל מדברים על פריסה ארצית גדולה עם פתיחת 16 אולמות תצוגה ו-24 מרכזי שירות, וכבר בשלב זה פועלים 11 מרכזים כאלה.
בעוד שנה
כבר לקראת סוף שנה זאת יחל השיווק של 7 בגרסה היברידית-נטענת מבוססת טורבו-בנזין 1.5 ליטר עם סוללה שתעניק לה טווח חשמלי הקרוב ל-90 ק"מ.בתחילת 2025 ינחתו כאן הרכבים הראשונים של המותג אומודה. הראשון יהיה C9, דגם פנאי בגודל בינוני המבוסס על צ'רי אקסיד – רכב פנאי גדול עם בסיס גלגלים של 281.5 ס"מ שיוצע עם חטיבת כוח היברידית-נטענת וטווח של עד 160 ק"מ.
בנוסף יגיע לכאן אומודה 7, דגם פנאי קומפקטי שיוצע עם מנוע טורבו-בנזין בלבד או בגרסה היברידית-נטענת; רכב זה מבוסס על רצפה מוארכת של אומודה 5, הזהה לצ'רי FX המשווק כאן מזה זמן; אומודה 5 בגרסתו הרגילה לא ישווק במסגרת זאת.
מעט אחרי ועדיין ברבע הראשון של 2025 יגיע לארץ 8 של ג'אקו. זהו רכב בגודל בינוני עם בסיס גלגלים של 282 ס"מ שיש בו שישה מושבים (אך לא שבעה) ויוצע בגרסה היברידית-נטענת עם סוללה רגילה לטווח של 90 ק"מ וגדולה יותר ל-160 ק"מ, ובמפרט גם אפשרות להנעה כפולה.
לקראת אמצע 2025 יוצע הדגם השלישי של ג'אקו בארץ; 5 הוא רכב פנאי קטן שיוצע עם מנוע בנזין, בגרסה היברידית ועם הנעה חשמלית.
תוך שנתיים
בתחילת 2026 אמור להגיע לארץ הדגם השלישי של אומודה, C3 – דגם פנאי קטן שיוצע עם מנועי טורבו-בנזין 1.0 ו-1.5 ליטר, בגרסה היברידית וגם עם הנעה חשמלית.במהלך 2025 צפוי ג'אקו להציג את 9, דגם פנאי גדול. גם מותג אומודה אמור להציג רכב פנאי נוסף ושניהם מתוכננים להגיע לארץ.