פעילות של המותג ג'אקו מבית צ'רי נחנכה בישראל זה עתה עם השקת דגם הפנאי J7, אלא שהוא רק חלוץ לעוד חמישה דגמים משל מותג וזה ומותג האח אומודה. דגמים אלה יוצעו עם מנועי בנזין בלבד, בגרסאות היברידיות-נטענות וגם במהדורות חשמליות. 

בארץ הכוונה היא להציע את שני המותגים באולם תצוגה אחד מכיוון שגישת היצרן היא שאלה משלימים זה את זה. בכלמוביל מדברים על פריסה ארצית גדולה עם פתיחת 16 אולמות תצוגה ו-24 מרכזי שירות, וכבר בשלב זה פועלים 11 מרכזים כאלה.

ג׳אקו j7
צילום: אוהד אלגוב
 

בעוד שנה

כבר לקראת סוף שנה זאת יחל השיווק של J7 בגרסה היברידית-נטענת מבוססת טורבו-בנזין 1.5 ליטר עם סוללה שתעניק לה טווח חשמלי הקרוב ל-90 ק"מ. 

בתחילת 2025 ינחתו כאן הרכבים הראשונים של המותג אומודה. הראשון יהיה C9, דגם פנאי בגודל בינוני המבוסס על צ'רי אקסיד – רכב פנאי גדול עם בסיס גלגלים של 281.5 ס"מ שיוצע עם חטיבת כוח היברידית-נטענת וטווח של עד 160 ק"מ. 

בנוסף יגיע לכאן אומודה 7, דגם פנאי קומפקטי שיוצע עם מנוע טורבו-בנזין בלבד או בגרסה היברידית-נטענת; רכב זה מבוסס על רצפה מוארכת של אומודה 5, הזהה לצ'רי FX המשווק כאן מזה זמן; אומודה 5 בגרסתו הרגילה לא ישווק במסגרת זאת.  

מעט אחרי ועדיין ברבע הראשון של 2025 יגיע לארץ J8 של ג'אקו. זהו רכב בגודל בינוני עם בסיס גלגלים של 282 ס"מ שיש בו שישה מושבים (אך לא שבעה) ויוצע בגרסה היברידית-נטענת עם סוללה רגילה לטווח של 90 ק"מ וגדולה יותר ל-160 ק"מ, ובמפרט גם אפשרות להנעה כפולה. 

לקראת אמצע 2025 יוצע הדגם השלישי של ג'אקו בארץ; J5 הוא רכב פנאי קטן שיוצע עם מנוע בנזין, בגרסה היברידית ועם הנעה חשמלית.

דגמי אומודה
צילום: אוהד אלגוב
 

תוך שנתיים

בתחילת 2026 אמור להגיע לארץ הדגם השלישי של אומודה, C3 – דגם פנאי קטן שיוצע עם מנועי טורבו-בנזין 1.0 ו-1.5 ליטר, בגרסה היברידית וגם עם הנעה חשמלית.

במהלך 2025 צפוי ג'אקו להציג את J9, דגם פנאי גדול. גם מותג אומודה אמור להציג רכב פנאי נוסף ושניהם מתוכננים להגיע לארץ.

דגמי ג׳אקו
צילום: אוהד אלגוב