לאחר כמה טיזרים בשבועות אחרונים, מיני הציגה בתערוכת הרכב בפריס את ג'ון קופר וורקס אלקטריק וג'ון קופר וורקס אסמן החדשים, גרסאות הביצועים המושחזות והחשמליות המלאות שמתברגות בראש טווח המחירים והיכולת של שני הדגמים. אולם נכון לעכשיו, עדיין אין מידע על מחירים ותחילת המכירות שככל הנראה מיועדות לשנה הבאה, אז גם נראה אותן בארץ. 

הצצה ראשונה: מיני קופר JCW חשמליות
צילום: יצרן.

שתי המכוניות החשמליות מצוידות במנוע חשמלי בודד של 190 קילוואט (258 כ"ס) ומומנט מרבי של 36 קג"מ, ומגיעות למהירות מרבית של 200 קמ"ש; קופר 3 דלתות מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.9 שניות, בעוד שהאסמן מגיעה ל-100 קמ"ש תוך 6.4 שניות. לסוללה קיבולת של 54.2 קוט"ש (ברוטו), מה שמבטיח טווח של 371 ק"מ במחזור Wltp מעורב למיני קופר, ו- 355 לאסמן.

תוספת קטנה. כפתור ה-Boost בגלגל ההגה מספק חיזוק לטווח קצר של הספק (20 קילוואט/27 כ"ס) עבור פרק זמן קצוב. למתלים, כפי שמחויב, יש כיול ספציפי שמעצים את "תחושת הקארטינג" של דגמי המותג ומשפר את הזריזות אומרים במותג; צמיגי 'פרפורמנס' ייעודיים מגיעים כסטנדרט, בעוד שמערכת הבלימה כוללת קליפרים בגוון 'צ'ילי' אדום עם לוגו JCW לבן. 

הצצה ראשונה: מיני קופר JCW חשמליות
צילום: יצרן

בידול. בהשוואה לשאר הההיצע, שני המיני החשמליים החדשים מתאפיינים בסדרה של פרטים המתכתבים עם ביצוע ומסורת: חתימת אור עם מוטות אופקיים, פגוש קדמי ייעודי עם מפזרים אנכיים באדום, חצאיות צד שחורות, מפזר וספוילר מאחור. הגריל הקדמי השחור והמבריק כולל גם את הלוגו של ג'ון קופר וורקס, המופיע אף הוא בדלת תא המטען ובדפיוזר האחורי. בלעדיים לדגמים אלה, הם חישוקי הסגסוגת: 18 אינץ' לקופר ו-19 אינץ' לאייסמן.

הצצה ראשונה: מיני קופר JCW חשמליות
צילום: יצרן

גם חללי הפנים הם ספציפיים לשני הדגמים הללו: המושבים הקדמיים מרופדים בעור סינטטי עם בד רשת רב צבעוני ותפרים אדומים מנוגדים. לוח המחוונים כולל דפוס משובץ שחור ואדום, בעוד החישור התחתון של ההגה הוא רצועת בד המסתיימת בלוגו JCW.

דלק מוטורס, יבואנית רכבי MINI תייבא את שני הדגמים לישראל במהלך שנת 2025.