לפי נתוני קיה הודו, ה-Syros באורך 3995 מילימטרים מבוסס על פלטפורמה מודואלרית K1 של הקבוצה כולה, המשמשת גם לאינסטר החשמלי עליו נהגנו לאחרונה. רצפה זו זמינה באירופה ובמקומות אחרים ובהתאמות לממדים ומנועים מגוונים לפי צרכי השוק. סירוס, עם בסיס גלגלים ארוך יותר בשלושה סנטימטרים מהאינסטר מציע לדברי ההודים מרחב פנימי נדיב, ולהבדיל מרכבים שנתפרו להודו ונאלצים להקריב אבזור, נראות, גם גימור הולם, לסביבת העבודה של סירוס ביצוע דומה לדגמי קיה המוכרים EV3, EV6 ו-EV9.
מתחת למכסה המנוע של הסירוס יש או מנוע 1.0 ליטר טורבו בנזין עם 120 כ"ס, או 1.5 ליטר דיזל עם 115 כ"ס ותיבה אוטומטית. גרסה חשמלית יכולה לקבל את אותו מנוע של האינסטר עם 71 או 85 קילוואט (97/115 כ"ס) ומומנט של 15 קג"מ, בתוספת אותן סוללות עם 42 או 49 קילוואט לטווח של 327 ו-370 ק"מ במחזור נהיגה תקני באירופה ובארץ, WLTP.
קיה תשווק, בעתיד, את הדגם הקטן ביותר בהיצע החשמלי שלה באירופה עם תג מחיר של כ-24,000 יורו, בדומה לאינסטר. נותר לראות האם ומתי ה-EV1 אכן יתבסס על הסירוס - והאם אירופה היא אחד משווקי היעד, או שמא קיה תבחר גם בהפרדה עיצובית ברורה בין המזרח למערב.