בתערוכה מוצגים כלים מכל קטגוריות הספורט המוטורי – החל מפורמולה 1, WRC ו-24 השעות של לה מאן, דרך מכוניות ספורט משופרות ועד למכוניות-על – וכמובן כל מה שצריך לרכב ולנהג בתחומים אלה. מספר המבקרים האופייני הוא כ-100,000 איש, כשליש מהם אנשי התעשייה, והשאר חובבים ומתעניינים, ומגיעים אליה אנשים מאירופה וגם מארצות אחרות.
התערוכה הנערכת ב-NEC (ר"ת של National Exhibition Centre; מרכז התערוכות הלאומי), הכולל אולמות ענק בשטח כולל של 190,000 מ"ר.
ביומיים הראשונים הפונים לאנשי התעשייה, התצוגה שקטה וסולידית כנדרש; ביומיים הבאים, נערכות באולם ענק מופעי נהיגה ופעלולים – מופעי דריפט, תצוגות נהיגה במסלול עפר ועל מסלול אספלט – כי בכל זאת, ספורט מוטורי: הרעש בהתאם, העשן מהווה תפאורה מצוינת.
בין המציגים מועדוני רכב המציגים את מה יצירות המופת שיש לחבריהם. ביניהם בלט אוסף של ניסאן סקאיליין R34 שהתייצבו על רצפת התצוגה כשהן מצוחצחות ונוצצות כחדשות.
ובעניין זה של מכוניות מצוחצחות ונוצצות, לא מעט סדנאות של דיטיילינג הציגו את יכולתן עם אקזמפלרים בוהקים, חלקם מפעם, אחרים חדשים יחסית.
חברת The Cannon Run הציגה מכוניות-על – ביניהן מרצדס-מקלארן, למבורגיני הורקאן סטראטו –מכוונת דרכן לעיקר פעילותה: מסעות ברחבי אירופה ובריטניה במכוניות שכאלה. כמובן, המטרה היא נהיגה חווייתית, אלא שזו הופכת לנהיגה במהירות גבוהה בכבישים ציבוריים, בבחינת "הכל יודעים ואין משיחין בכך".
כמובן, לא נעדרו חברות שיפורים ידועות, בעיקר אך לא רק בניהול מנוע. בין השאר הייתה שם תצוגה מושקעת מאוד של Ecumaster, מהמובילות בשוק זה באירופה, ולא רחוק ממנה של המתחרה במעמד דומה, חברת Link.
בלטו בחסרונן בתחום זה Moted, שנקנתה לאחרונה על-ידי בוש וכעת היא בארגון מחדש; Syvecs המציגה חידושים משלה בניהול מנוע באמצעות מחשב משלה המחליף כזה מקורי.
התערוכה עצמה לא הרשימה השנה, וניכר שחברות רבות לא התייצבו. אולי גם בגלל זה, בלט בתערוכה הבלוק החדש של חברת Dart הנקרא 'Iron Eagle 2JZ' המיועד להחליף מנוע JZ של טויוטה.
הבלוק הזה עשוי מיציקת ברזל והוא שונה מזה של טויוטה גם בכך שיש לו 4 ברגים למסב, מול 2 ברגים במנוע המקורי. עם זאת הוא שומר על מרכיבים מקוריים, כמו אותם מעברי מים לפי התכנון של טויוטה, מה שמאפשר להרכיב אותו במכונית כביש. המחיר: כ-4600 דולר. אה, ההספק: עד 2000 כוחות סוס.