כאמור, בשלב זה ביונדאי לא מדווחים על שינויים ליחידות ההנעה בגרסאות השונות וניתן להתרשם בעיקר מהמופע החיצוני, ויש ממה.
הופעתה של יונדאי איוניק 6 המחודשת עודכנה באופן מקיף בהרבה מהמקובל במתיחות פנים שכאלה. החזית עוצבה מחדש לגמרי: יחידות התאורה הגדולות פינו את מקומן לטובת כאלה קטנות בהרבה המוצנעות בפגוש, יש תאורת לד-יום חדשה, מכסה המנוע חדש, הפגוש חדש לגמרי והכל מייצר מופע עדכני ומודרני בהרבה. אגב, בעוד לנו החזית החדשה מזכירה במעט את זו של סונטה, ביונדאי מציינים כי היא עוצבה בהשראת "אף כריש". אוקי.
מבט מן הצד יחשוף חישוקים בעיצוב חדש כמו גם חצאיות צד שעוצבו מחדש. השינויים מאחור קלים יותר מאלה של החזית אך עדיין מקיפים למדי. כך למשל, בעוד יחידות התאורה שומרות על מבנה דומה, ביונדאי ויתרו על אחת מתוך שתי הכנפיים שהיו מאחור (זו העליונה שהייתה צמודה לחלון האחורי) והגדילו את הכנף שנותרה.
גם בסביבת הנהג נעשו לא מעט שינויים. ראשית ישנו גלגל הגה שעוצב מחדש – המבנה הבסיסי דומה אך הוא בעל שלושה חישורים (שניים בעבר). הקונסלה המרכזית עוצב מחדש לגמרי: היא עדיין מכילה את פקדי החלונות, למשל, אך מיקומם של אלה ושאר הפקדים שונה לטובת גישה נוחה יותר בזמן נהיגה ונוסף תא אחסון חדש. לצד כך, ביונדאי מדווחים על החלפים כמה מהדיפונים לכאלה אשר יעניקו תחושה איכותית יותר.
במקביל, ביונדאי חשפו את איוניק 6 ברמת גימור 'N-ליין' בעלת האופי הספורטיבי. רמת גימור זו מוסיפה להופעה הספורטיבית בדמות פגושים אגרסיביים יותר מלפנים ומאחור ושילוב גימורים בצבע שחור-מבריק כולל על רוב הפגוש האחורי ליצירת מראה דרמטי וספורטיבי יותר. כמובן, יש גם חישוקי חדשים ומגוון תגי 'N-ליין' להשלמת המופע.
זו האחרונה גורמת לנו בעיקר לחשוב על גרסת N האמיתית שככל הנראה תראה אור בעתיד הקרוב. רמז לא ממש מוסתר אליה ניתן לראות בתמונה הראשית.