בכל מקרה, לפני כחודש הכריזה טויוטה על מתיחת פנים מקיפה במיוחד ל-bZ4X שלה אשר מבטיחה לטפל בטענות המוצדקות כלפיו. כעת, מגיע תורה של סובארו להציג את הגרסה המעודכנת שלה לרכב הפנאי החשמלי המבוסס על אותה הפלטפורמה. נציין כבר עכשיו, כי לצד סולטרה המעודכן הציגה סובארו רכב פנאי חשמלי חדש לגמרי בהיצע עליו יובא מידע בידיעה נפרדת.
יותר שונה מדומה
חיצונית סולטרה המחודש זוכה לעיצוב שונה לגמרי מזה היוצא, במיוחד במבט מלפנים. בעוד סולטרה המקורי הציע מראה מחודד הנעזר בשילוב חלקי פלסטיק שחור ליצירת רושם "שטחי" – זה המעודכן זוכה למופע חלק ונקי בהרבה. החזית עודנה והיא עגלגלה מבעבר וכוללת סבכה אטומה בצבע המרכב המכסה כמעט את כל חזית הרכב. יחידות התאורה שינו את מיקומן ועוצבו מחדש. מהצד ומאחור השינוי פחות בולט, אבל בסובארו המשיכו עם אותו קו מרוכך אשר מעניק לדגם מופע אלגנטי מבעבר.
סביבת הנהג גם היא שונה באופן משמעותי. המבנה הבסיסי עדיין דומה: כך למשל לוח המחוונים המוגבה עדיין ישנו, אולם בסובארו מציינים כי המסך איכותי יותר והאנימציות עודכנו. במרכז ישנו מסך מולטימדיה חדש בגודל 14 אינץ' המוכר מדגמי טויוטה ולקסוס השונים ותחתיו מספר כפתורים פיזיים לתפעול כמה מן המערכות הנפוצות יותר בשימוש יום-יומי (מיזוג, למשל). מבנה הקונסולה המרכזית שונה לגמרי וזו כוללת כעת שני משטחי טעינה אלחוטיים לטלפונים ניידים לצד חומרים משופרים, כך סובארו.
שינוי משמעותי נעשה גם מתחת לפח וזה כולל יחידות הנעה חדשות לגמרי. בבסיס ישנה סוללה חדשה בקיבולת 74.7 קוט"ש המחליפה את סוללת 71.3 קוט"ש היוצאת, ולפחות בשלב זה לא מוצעת סוללת ה-57 קוט"ש החדשה שהוצגה עם bZ4X המעודכן או גרסת הנעה קדמית. לגרסת הכניסה הנעה כפולה בזכות שני מנועים המעמידים הספק משולב של 233 כ"ס, שיפור קל ביחס לדור היוצא. בראש ההיצע עומדת גרסת XT החדשה לה שני מנועים חזקים יותר ל-338 כ"ס ולזו ביצועים מצוינים: 5 שניות בלבד ל-100 קמ"ש.
בסובארו מציינים כי טווח הנסיעה המירבי עומד על 456 ק"מ בין טעינות בתקן EPA האמריקאי המחמיר, שיפור של כמעט 100 ק"מ ביחס לדגם היוצא שהציע 363 ק"מ לכל היותר בתקן EPA. הספק הטעינה המהירה נותר כשהיה (150 ק"ו) אולם בסובארו מציינים כי הגרסה האמריקאית שהוצגה מצוידת בשקע NACS של טסלה כך שרשת הטעינה של היצרנית פתוחה בפני משתמשי הרכב.