איסוזו דימקס 2021 - אוטו

איסוזו דימקס 2021 יד שניה

איסוזו דימקס 2021 יתרונות וחסרונות

יתרונות צריכת דלק, עיצוב, יכולת שטח, מרחב, מערכות בטיחות
חסרונות ביצועים, נוחות נסיעה, בידוד רעשים
בשורה התחתונה טנדר מודרני ותחרותי

איסוזו דימקס 2021 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    בסוף 2020 הושק בישראל איסוזו דימקס החדש. זהו דור שלישי לדגם שהוצג ב-2002, ומזה עשור ומחצה הוא הטנדר המצליח בישראל.

    איסוזו דימקס החדש מוצע בשבע גרסאות/רמות-גימור – אחת עם תא-נהג יחיד, שלוש עם תיבה ידנית והנעה אחורית.

    המנוע זהה לזה של הדור היוצא – טורבו-דיזל 1.9 ליטר, 163 כ"ס, 36.7 קג"מ – וכך גם התיבה האוטומטית והידנית, בשתיהן 6 הילוכים. ההנעה אחורית או כפולה (לשטח בלבד), ובשתי רמות הגימור הגבוהות נעילת דיפרנציאל אחורי.

  • עיצוב ונוכחות

    איסוזו דימקס החדש מציג הופעה קשוחה כנדרש. הקווים נאים, המשטחים מפוסלים היטב, יחידות התאורה מודרניות והסבכה מרשימה.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג נאה ועדכנית בהופעתה. איכות החומרים טובה, וההרכבה מצוינת.

    תנוחת הנהיגה נוחה, המושב עצמו פחות מוצלח. המרחב מאחור נדיב מאוד לשני מבוגרים, יש פתחי מיזוג ובאמצע מנהרת הינע רחבה.

    הארגז גדול, יעיל ובעל ווי עגינה. דלת המטען נפתחת ללא שיכוך.

  • מנוע וביצועים

    מנוע הדיזל — 1.9 ל‘, 163 כ“ס — קטן ופחות חזק מהמקובל היום, כך שהביצועים מספקים, אך אינם מצטיינים. יש מספיק מומנט כדי לאפשר נסיעה נינוחה, גם תחת עומס, אך יציאה לעקיפה בתנאים לא אופטימליים מחייבת תכנון מקדים.

    תיבת ההילוכים האוטומטית פועלת באופן חלק מאוד, אם כי היא אינה זריזה במיוחד.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר לא מצטיינת — הבולמים מתקשים לטפל באספלט המקומי לעיתים עד כדי חבטה. מחוץ לעיר הנוחות משתפרת משמעותית, אך היינו שמחים לריסון מרכב משופר.

    רעש המנוע נוכח גם בעומס נמוך, אליו מתלווים רעשי רוח וכביש בולטים מהרצוי.

    לדימקס כושר תמרון עירוני טוב יחסית למקובל בטנדרים בזכות קוטר סיבוב קטן יחסית (12.5 מ‘) ותגבור חשמלי להגה.

    בשטח טכני היכולת של דימקס טובה, והדיפרנציאל הננעל בהחלט עוזר. למעט במעבר על שקעים גדולים, נוחות הנסיעה בשבילים טובה למדי.

  • תמורה למחיר

    מחירו דומה לשל המתחרים — ולשולחן מוסיף הדימקס מוניטין מוצקים, כך שהתמורה טובה.

  • גרסאות ורמות גימור

    בכל רמות הגימור בקרת אקלים, מולטימדיה מקומית עם צג "9 וחישוקי 16".

    ברמת הגימור 'LS+' חישוקי "18 קלים, וברמת גימור 'פרמיום LS', בנוסף, תאורת לד, פתחי אוורור מאחור, מפתח חכם, מולטימדיה מקורית עם צג "7, מצלמה מקורית, ריפוד עור ותפעול חשמלי למושבים הקדמיים. ל'פרמיום LSE' גם צג מולטימדיה "9.

    עוד יצוין כי עיצוב הסבכה שונה ברמות הגימור הגבוהות.

  • בטיחות

    איסוזו דימקס זכה לציון גבוה של חמישה כוכבים במבחן הבטיחות של יורו NCAP.

    במפרט הבטיחות – בכל הגרסאות ורמות הגימור – בלימה אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב, ובשתי רמות הגימור הנמוכות שבע כריות אוויר; ברמת הגימור 'LS+' גם בקרת שיוט אדפטיבית; ברמות הגימור הגבוהות, 'פרמיום LS' ו'פרמיום LSE', גם ניטור שטחים מתים אקטיבי ושמונה כריות אוויר.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק טובה יחסית לטנדר — 10 ק“מ לליטר במבחן מאומץ, 12 ק“מ לליטר בשיוט.

  • מה חדש באיסוזו דימקס 2021

    אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2021.

  • סיכום

    טנדר עדכני ומשופר.

איסוזו דימקס 2021 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג איסוזו דימקס

כתבות ומבחני דרכים איסוזו דימקס

ציון ותגובת גולשים

ברשותך איסוזו דימקס?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

1
  • אברומ

    האוטו שלי

    איסוזו דימקס 1.9 ל' דיזל, ידני, תא-נהג יחיד, S, 2x4
    מודל: 2021 - 2021

    תאריך: 21.08.2023

    סוס עבודה

    ?האם היית קונה את הרכב שוב כן

    כמה זמן הרכב ברשותך: 0

    צריכת דלק ממוצעת: 0 ק״מ לליטר

איסוזו ישראל רשימת דגמים
מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5