מה חדש ל-2012
בפסגת ההיצע נמצא את ה-RXP-X 260RS. מדובר באופנוע ים בעל שוקע חדש לחלוטין (מכונה T3) המתהדר בבליטות, שקעים וכנפונים מתכווננים (שלושה מצבים) שאמורים להעניק לו שילוב משופר של יציבות במהירות גבוהה עם זריזות ויכולת פניה (תחום בו הצטיינה גם קודם הסדרה הבסיסית של סי-דו). בנוסף, כדי לחבר טוב יותר את הרוכב לכלי השייט, מציגה סי-דו מדרסים בעיצוב מחודש (ErgoLock), מושב שונה וכידון מעודכן.

כמו שאר דגמי ה-RXT השונים ודגם ה-GTX 'לימיטיד', גם כאן נמצא את מנוע רוטאקס (ROTAX) ארבע פעימות בנפח 1.5 ליטר שבעזרת מגדש-על ומצנן-ביינים מפיק 260 כ"ס. מחירו של ה-RXP-X 260RS עומד על 92,000 שקל כשמערכת המתלים המתכווננים (aS) תעלה את מחיר הכלי ל-112,000 שקל.
לצד ספינת הדגל מציגה יבואנית סי-דו דגם נוסף חדש לחלוטין, ה-GTR 215. הוא גם מצטרף לקטגוריית המכונה בסי-דו "שרירים" (קטגוריה אליה שייך גם ה-RXP) ונועד לגשר בין קטגוריה זו לקטגוריית ה-GTI-GTS הסולידית יותר. הוא מגיע גם בתצורת שלושה רוכבים ומציע את אותו מנוע רוטאקס עם מגדש-על, אך בהספק נמוך יותר: 215 כ"ס "בלבד". מחירו של ה-GTR עומד על 79,000 שקל. מחירי שאר הדגמים נותר ללא שינוי.

את שני הכלים החדשים פגשנו אתמול (יום ב') להיכרות קצרה במים הרדודים של אגמון פארק דרום בתל אביב. בתנאים המוגבלים האלה קשה מאוד להתרשם מהכלים. ה-RXP החזק מרגיש חזק מדי בתנאים הללו (בדיוק אחיו בעלי ההספק הדומה) שהמבנה הגדול שלו חוסם את הרסס גם במהירויות גבוהות. ה-GTR מרגיש "שפוי" יותר עם שילוב של תחושה קלילה יחסית וביצועים יותר ממספקים. אבל כדי שנוכל להכריע בנושא בצורה יסודית, ביקשנו מהיבואנית לתאם מבחן מלא בכנרת באחד מימי הקיץ הקרובים. אז המתינו לדיווח המלא, אנחנו מבטיחים לספק אותו בקרוב.