יונדאי i10 המחודשת פחות מצוידת מקודמתה, ומוותרת על חלונות חשמליים מאחור, כיוון מראות צד חשמלי וחישוקים קלים. מערכת השמע המקורית הוחלפה במערכת בהתקנה מקומית. מאידך, הספק המנוע עלה, ועומד כעת על 69 כ"ס (לעומת 67 בעבר). גם הביצועים שופרו, עם זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 15 שניות (לעומת 15.6) ומהירות מרבית של 156 קמ"ש. ה-i10 תמשיך להציע מקום לחמישה נוסעים, כמו בפנדה ויותר מהאלטו וה-C1, שמתאימות שתיהן לארבעה.
הגרסה החדשה תגיע גם עם תיבה אוטומטית, ומחירה יהיה 73,000 שקל. גם כאן מדובר בתג תחרותי משמעותית מבעבר, שיציב אותה ישירות מול פיג'ו 107 (עם תיבה רובוטית) וסוזוקי אלטו האוטומטית.
גרסת ה-1.2 ליטר המחודשת תגיע בהמשך הדרך. גם היא, אגב, זכתה לשדרוג יחידת הכוח, שמייצרת כעת 85 כ"ס (לעומת 77 כ"ס). וגם כאן שופרו הביצועים, עם 168 קמ"ש מרביים וזינוק למאה ב-13.8 שניות (לעומת 156 קמ"ש ו-14.4 שניות בעבר). נכון לעתה נראה שמנוע ה-1.0 ליטר החדש, שהוצג עם מתיחת הפנים, לא יגיע לישראל.