סדנת השיפורים האמריקאית Heide Performance Products – HPP – החליטה להחיות את האייקון לבית פלימות', על בסיס מכונית שרירים בת ימינו, שהיא אפילו צאצאית ישירה של אותה 'סופרבירד' מ-1970: דודג' צ'לנג'ר. HPP ניגשו לעבודה להציע את גרסתם המודרנית לפלימות' המכונפת ד'אז משני כיוונים: העיצוב והכיסוי לפוזה. את הסעיף הראשון קל לראות, עם חזית מחודדת בתוכה הפנסים המחופים וכמובן הכנף האחורית האימתנית המנשאת – כמו ההשראה – לגובה מופרך. מתחת לפח שוכן מנוע ה'המי' V8 בנפח 6.1 ליטר לבית דודג' שמוצע בכמה רמות שיפור – עד להספק מרבי של 600 כ"ס המועברים אל הגלגלים האחוריים. כאופציה ניתן לקבל מערכת פליטה חדשה המסיתה את גזי הפליטה הצידה, במקום להוציאם מאחורי הרכב. הבולמים המשופרים מתכווננים בהתאם לאופי הנסיעה ואמורים לשפר משמעותית את כושר האחיזה של המכונית ולעזור בהעברת הכוח ביעילות אל האספלט.
פלימות' – התחייה?
סדנה אמריקאית מחייה מכונית שרירים אגדתית מבית פלימות' על בסיס דודג' צ'לנג'ר מודרנית. תשומת לב מרבית מובטחתסדנת השיפורים האמריקאית Heide Performance Products – HPP – החליטה להחיות את האייקון לבית פלימות', על בסיס מכונית שרירים בת ימינו, שהיא אפילו צאצאית ישירה של אותה 'סופרבירד' מ-1970: דודג' צ'לנג'ר. HPP ניגשו לעבודה להציע את גרסתם המודרנית לפלימות' המכונפת ד'אז משני כיוונים: העיצוב והכיסוי לפוזה. את הסעיף הראשון קל לראות, עם חזית מחודדת בתוכה הפנסים המחופים וכמובן הכנף האחורית האימתנית המנשאת – כמו ההשראה – לגובה מופרך. מתחת לפח שוכן מנוע ה'המי' V8 בנפח 6.1 ליטר לבית דודג' שמוצע בכמה רמות שיפור – עד להספק מרבי של 600 כ"ס המועברים אל הגלגלים האחוריים. כאופציה ניתן לקבל מערכת פליטה חדשה המסיתה את גזי הפליטה הצידה, במקום להוציאם מאחורי הרכב. הבולמים המשופרים מתכווננים בהתאם לאופי הנסיעה ואמורים לשפר משמעותית את כושר האחיזה של המכונית ולעזור בהעברת הכוח ביעילות אל האספלט.