פורשה חושפת גרסה היברידית ל-911; טוב, לא ממש 911 המונית, ולא בדיוק היברידית במובן המקובל, אבל מדובר בהחלט במערכת מעניינת שנוכל לראות בעתיד הלא-רחוק-מדי ב-911 סדרתיות.
מדובר למעשה בואריאציה היברידית ייחודית לגרסת המסלול של הפורשה 911 GT3. המערכת כוללת "גנרטור גלגל תנופה", בתרגום חופשי, הממוקם פחות או יותר במרכז הרכב, מתחת למקום בו אמור להיות כיסא הנוסע, שהגלגל הממוקם בו מסתובב עד ל-40,000 סיבובים בדקה וניזון מאנרגיית הבלימה של הרכב. החשמל מועבר אל מערכת גלילית המותקנת בין שני הגלגלים הקדמיים, בעלת שני מנועים – אחד לכל גלגל, ומסוגלת להעביר "מכות" כוח של עד 161 כוח-סוס לצמד הגלגלים, למשך עד 8 שניות – די והותר לביצוע עקיפה בתנאי מרוץ.
אם הבנו את הסברי היצרן נכונה, הרי שבניגוד לסוללות בהן נאגרת האנרגיה החשמלית הנוספת, כאן היא נאגרת על-ידי מערכת קינטית-מכאנית הכוללת את אותו גלגל התנופה היושב בתוך קופסה בגודל של כדורגל, בתוכה ואקום. בלימת אותו גלגל תנופה, המסתובב במהירות גלקטית, מניבה את האנרגיה החשמלית המועברת אל צמד המנועים שבסמוך לגלגלים הקדמיים. כל המערכת שוקלת 130 ק"ג בלבד ולדברי אנשי פורשה מוצלחת ויעילה הרבה יותר לצורכי מרוץ ממערכות אגירת אנרגיה חשמלית מקובלות, הן בשל משקלה הנמוך והן בשל יכולותיה להניב "פרצי אנרגיה" קצרים אך חזקים, כפי שנדרש במסלול.
הכוח הנוסף הזה מצטרף בעת הצורך לכוח מנוע הבעירה הפנימית, שכאן מדובר בבוקסר-6-צילינדרים בנפח 4.0 ליטר המייצר 480 כוח-סוס.


הפורשה 911 GT3 R הייבריד תקיים את הופעת הבכורה הפומבית שלה בעוד זמן קצר מעל לבימות תערוכת ז'נבה ואת הפגנת יכולותיה במסלול במסגרת מרוץ 24 השעות של נורבורגרינג, באמצע מאי. אם אכן הניסויים במערכת ההיברידית הייחודית הזו יצליחו, בהחלט ייתכן ויש כאן פריצת דרך בניצולת חשמלית יעילה למטרות ספורט ומרוצים, נסיבות הדורשות תוספת אנרגיה באופן שונה מהמקובל בכלי רכב היברידיים בדרך כלל.