הריגל מוצבת כדגם הבסיס במותג ביואיק – מתחת ללה-קרוס על אף שהן חולקות את אותה פלטפורמה. כרוח התקופה, בחרטומה של הריגל אין מנוע עתיר סמ"קים, אפילו לא עתיר צילינדרים, אלא יחידת כוח צנומה בעלת 4 צילינדרים בלבד. הנפח אמנם 2.4 ליטר (182 כ"ס) אך במושגים אמריקנים מדובר במנוע רזה של ממש. עוד מספרים ב-GM כי ממש בקרוב תוצע גרסה נוספת של הריגל עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו שיפיק כ-220 כ"ס. זה, כמו המנוע האטמוספרי, ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה, אולם מצד שני הוא יזכה למערכת ה-IDSC (ר"ת: Interactive Drive Control System). מדובר במערכת המכיילת את המתלים לאופי הנהיגה, כאשר לנהג גם אפשרות לבחור בין 3 מצבים מתוכנתים מראש: רגיל, שיוט וספורט.
ביואיק מחייה את הריגל
כרטיס כניסה חדש למותג ביואיק, קבלו את הריגל – משפחתית גדולה על בסיס אופל אינסיגניההריגל מוצבת כדגם הבסיס במותג ביואיק – מתחת ללה-קרוס על אף שהן חולקות את אותה פלטפורמה. כרוח התקופה, בחרטומה של הריגל אין מנוע עתיר סמ"קים, אפילו לא עתיר צילינדרים, אלא יחידת כוח צנומה בעלת 4 צילינדרים בלבד. הנפח אמנם 2.4 ליטר (182 כ"ס) אך במושגים אמריקנים מדובר במנוע רזה של ממש. עוד מספרים ב-GM כי ממש בקרוב תוצע גרסה נוספת של הריגל עם מנוע 2.0 ליטר מוגדש טורבו שיפיק כ-220 כ"ס. זה, כמו המנוע האטמוספרי, ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה, אולם מצד שני הוא יזכה למערכת ה-IDSC (ר"ת: Interactive Drive Control System). מדובר במערכת המכיילת את המתלים לאופי הנהיגה, כאשר לנהג גם אפשרות לבחור בין 3 מצבים מתוכנתים מראש: רגיל, שיוט וספורט.