העיצוב החיצוני (אשר רמזים על מראו קיבלנו הן מרכב התצוגה איאוזוס מקס מתערוכת ז'נבה האחרונה והן בראיון הבלעדי עם מנהל מחלקת העיצוב של פורד אירופה) מושך ומזכיר את הקו הקינטי של פורד. עיצוב אותו ראינו בכל הדגמים האחרונים של היצרנית. במקרה של ה-C מקס מדובר בחזית אגרסיבית בעלת פנסים גדולים, בתי גלגלים תפוחים המלאים בחישוקים גדולים ומעוצבים, קו מכסה מנוע גבוה יחסית המתרומם באופן תלול שחלקו האחר נמשך לאחור ותוחם קו חלונות המשתפל בסופו. ואם לא החלונות הגדולים מסביב אינם מספקים את רעבונכם לאור, יש את גג השמש הפנורמי שמגיע לטרום את חלקו לתחושת האווריריות בתא הנוסעים.
פורד אינה חושפת את המפרט או יחידות הכוח ומסתפקת באמרה כי ליין המנועים המוכר (בנזין ודיזל) ימצא את מקומו במוביל הנוסעים הקומפקטי. עם זאת פורד מספרת כי ב-C מקס יוצג לראשונה מנוע בנזין חדש בנפח 1.6 ליטר ובעל הזרקת דלק ישירה מסדרת אקובוסט (EcoBoost). מנוע זה גם יגיע לשאר דגמי היצרנית שהחשוב ביותר עבורנו, הוא כמובן הדור החדש של הפוקוס.
שיווק ה-C מקס באירופה יחל במחצית השניה של 2010, כאשר לעת עתה, טרם הובהר אם המיניוואן הקומפקטי יחצה את האוקיאנוס האטלנטי.