לפני מספר ימים הבאנו לכם
תמונות מודלפות של האופל GTC. ובכן אתמול בערב בז'נבה הוצגה המכונית לעיתונאים, והרי הפרטים המלאים. ובכן הקופה-קונספט החדשה משתמשת בפלטפורמה של הדור הבא של הווקטרה (אם כי אין בהכרח להסיק מכך שלווקטרה הבאה תהיה גרסת קופה). היא מצויידת בגרסה מחוזקת של מנוע ה-V6 טורבו בנפח 2.8 ל', עם 300 כ"ס ומומנט מירבי של 40.8 קג"מ המתקבל בין 1,850 ל-4,500 סל"ד. בסיוע הנעה כפולה חכמה מאיצה המכונית ל-100 קמ"ש בתוך כ-6 שניות, כאשר המהירות המירבית מוגבלת ל-250 קמ"ש. מנהל העיצוב של GM-אירופה מציג את ה-GTC אתמול בז`נבה פטנט מעניין הוא האפשרות להניע את גבות המושבים האחוריים לפנים ולהצמידם לקדמיים, בשליטה מרחוק וכל אחד בנפרד, ובכך להגיע לתצורה של שלושה או שני מושבים ולהגדלת נפח המטען מ-500 ל-750 ל' (3 מושבים) או 1,020 ל' (שני מושבים), עם רצפה שטוחה לגמרי באורך עד 1.80 מ'.
אופל מצהירה כי ה-GTC חושפת את הדור הבא בעיצוב מכוניות אופל ומציינת אבן-דרך באבולוציה העיצובית של המותג, כפי שעשו לפניה הספידסטר ב-1998 וה-GTC ב-2003. ה-GTC העכשווית יושבת על בסיס גלגלים של 2.74 מ' (4 ס"מ יותר מהווקטרה הנוכחית), והיא גדולה למדי עם אורך של 4.83 מ', רוחב של 1.87 מ' וגובה של 1.43 מ'. חישוקי "20 נושאים צמיגים במידה 245/40. ההופעה האגרסיבית בהחלט מהווה חידוש עבור אופל האנמית-יחסית, וניתן לקוות כי האלמנטים העיקריים ישרדו ויגיעו לייצור הסדרתי. בתכנון הושם דגש לא רק על יופי: ה-GTC בעלת מקדם גרר (Cd) נמוך במיוחד, 0.25.