מנוע הבנזין החדש, בעל ארבעה צילינדרים, נפח של 1.6 ליטר ועם מגדש טורבו, מספק 180 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ ב-1,750 סל"ד. הוא משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית ומניע את הגלגלים הקדמיים.
הגרנדלנד X עם מנוע זה מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.0 שניות ולמהירות מרבית של 222 קמ"ש - נתונים שהופכים אותו לחזק במבחר. לשם השוואה, הדגם המשווק כיום בישראל (1.2 ליטר טורבו, 130 כ"ס ושישה הילוכים) מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.9 שניות ולמהירות מרבית של 188 קמ"ש. תצרוכת הדלק של הגרסה החדשה עומדת על 17.5-17.2 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה, לעומת 19.2 בגרסה ה"ישראלית".
מלבד תוספת הכוח, אין שינויים בגרסה הבכירה של הגרנדלנד X - והיא תוצע עם אותו עיצוב ואבזור כמו בגרסאות אחרות. שיווקה החל באירופה, ולמרות שאין בינתיים מידע רשמי בנוגע לכך, היא עשויה להגיע גם לישראל בשנה הבאה - כפי הנראה לצד גרסת דיזל חדשה (1.5 ליטר עם 130 כ"ס ושמונה הילוכים).