העדכון מביא איתו לארה"ב את גרסת הכלאיים, שהושקה באירופה אשתקד בתערוכת ז'נבה אך עדיין לא משווקת בישראל. לזו 212 כ"ס בסיוע מנוע 2.0 ליטר בנזין ושני מנועים חשמליים. אצלנו הונדה CR-V משווק לפי שעה רק גרסת הטורבו, עם נפח של 1.5 ליטר, 193 כ"ס והנעה כפולה. זו תהיה מעתה הגרסה הלא מחושמלת היחידה בארה"ב בכל רמות הגימור.
במסגרת מתיחת הפנים, היצרנית שדרגה את אבזור הבטיחות של ה-CR-V, ומציידת את כל רמות הגימור בבלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, התרעת ירידה מהכביש לשול (גם בהיעדר סימון שול) ועוד. נתיין כי מערכות אלו מוצעות כיום ב-CR-V ה"ישראלי", שמשווק ברמת גימור אחת - אלגנס עם חמישה מושבים ולראשונה עם אפשרות לשבעה מושבים, מה שיסייע ל-CR-V להתחרות ברכבי פנאי כמו מיצובישי אאוטלנדר וסקודה קודיאק. מחירו ההתחלתי עומד כאן על 213 אלף שקל.
הרענון מביא איתו עדכון קל לעיצוב החיצוני, עם פגושים שונים שכוללים עיטור כסף חדש בחלק מרמות הגימור, תאורת יום בעיצוב שונה וחישוקים קלים בעיצוב חדש. הונדה גם תציע חישוקי "19 חדשים. בתא הנוסעים צפויים עדכוני עיצוב ואבזור קלים.
נכון לעתה מתיחת הפנים הוצגה רק במפרט האמריקני. בהתחשב בכך ובעובדה כי השקת הונדה CR-V בישראל הייתה רק ביוני האחרון, נראה כי נמתין עוד לא מעט זמן עד שהרענון הזה יגיע גם לישראל. מחברת מאיר, יבואנית הונדה, לא נמסרה תגובה לפניית אוטו בנושא.