מרצדס GLE בגרסת AMG מוצע בשתי רמות הספק - 571 כ"ס ו-76.4 קג"מ בין 2,250 ל-5,000 סל"ד בגרסה הבסיסית, 612 כ"ס ו-86.6 קג"מ בין 2,500 ל-4,500 סל"ד בבכירה, "S". לשתיהן סיוע חשמלי (22 כ"ס, 25.5 קג"מ) שמיועד לשפר את הביצועים ביציאה מהמקום אך לא להניע את הגלגלים לבד.
מערכת החשמל המשודרגת, במתח 48 וולט, מאפשרת גם כיבוי של מנוע הבנזין לזמן ממושך בשיוט, עצירה ועמידה. מנוע ה-V8 מצויד גם במערכת ניתוק לארבעה צילינדרים תחת עומס קל. מרצדס מדווחת על תצרוכת דלק ממוצעת בתנאי מעבדה של 8.8 ק"מ לליטר (8.7 ב-S).
הביצועים כמובן מעניינים יותר - 4.0 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, ומי שיבחר ב-S יאיץ בתוך 3.8 שניות ולמהירות מרבית - אף היא מוגבלת אלקטרונית - של 280 קמ"ש.
בכדי לשלוט בכל הכוח הזה, ה-GLE 63 מצויד בתיבת תשעה הילוכים אוטומטית, הנעה כפולה עם חלוקת כוח של עד 100% לאחור ועד 50% לפנים וגם חלוקה בין הגלגלים האחוריים. יש גם מתלים אדפטיביים עם מייצבים נשלטים אלקטרונית והנמכה של 10 מ"מ מעל מהירות של 120 קמ"ש. מנגד, בנהיגת שטח תוכלו להגביה את המתלים ב-55 מ"מ עד למהירות של 70 קמ"ש.
מרצדס-GLS 63 AMG מציע מפרט דומה, אך מוצע רק עם מנוע ה-S הבכיר (612 כ"ס). הוא מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.2 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. תצרוכת הדלק - 8.4 ק"מ לליטר בממוצע.
מחברת כלמוביל, יבואנית מרצדס, נמסר כי דגמי AMG במשפחת ה-GLE ו-GLS יגיעו לישראל ברבעון השני של 2020. מחירם עדיין לא ידוע.